What condition am I in?

Miles Kane ♥
 
Hej!
 
Det har gått ett tag, jag har inte haft någon lust att skriva, 
Jag vet inte vad jag ska säga, Jag tar en händelse i taget här och ser vart det leder.
Skrev ett utkast för ett par veckor sedan, det har försvunnit, synd, det hade många bra ord...
 
Det första som hände precis efter förra gången jag skrev var att jag fick veta att jag ska börja träffa en psykolog och det har jag även fått börja göra, hur det går och hur saker utvecklas är min ensak men om någon frågar pratar jag gärna om det. Men inte här. Jag har även fått komma till en sjukgymnast, det känns bra och jag hoppas att det leder mig i rätt rikting...
 
Sen lade min favoritvecka på året ner, Peace & Love. Jag hade ingen i närheten som gick igenom samma sorg som jag och jag mådde skit. Jag fick höra crap som "det är bara en festival", "Äh, ja ska åka på Bråvalla" "Haha, Bråvalla vann, sucker" det var lite som att sparka på någon som redan ligger ner...
 
P&L har varit den enda saken jag alltid gjort plats i kalendern för, tackat nej till andra jobb och resor för, tagit semester för, levt för, min kick som jag behövde för att orka resten av året. Och det blev bara 3 år för mig och det kommer aldrig bli samma sak. Men det finns en hel del underbara människor jag aldrig skulle fått lära känna, saker jag aldrig skulle fått uppleva om det inte hade funnits. Jag är tacksam för att jag varit en del av det, en del av att förändra världen.... 
 
Det finns en framtid för musikfestival i Borlänge, jag tror starkt på att ngt kommer tillbaka nästa år, förhoppningsvis något mindre med lite mindre storhetsvansinne...
 
Nog sagt om det...
 
Jag fick G i Tyskakursen, skönt att ha den bakom mig :)
 
Vi var o kollade på 30 seconds to Mars på Gröna Lund och om jag nånsin skriver nån form av recenssion av det, vilket jag förhoppningsvis gör så kommer det inlägget heta "Dream out loud" ;)
 
Vi var i Tyskland med Musikkåren, det regnade MASSOR och vi kom ETTA i konserttävlingen vilket är helt extremsjukt! Det har inte hänt en enda gång att vi faktist kommit etta, inte under mina nio år alltså.... :D
 
Mamma och jag åkte till Borlänge, jag blev jättesjuk och tappade rösten men träffade massa fina människor och fick en del kramar. Fick se lite bra musik och fick en hel del semester :) 
 
Det var extremt jobbigt att vara i Borlänge dock, det kändes så himla underligt. När vi satt i Liljekvistiska parken och lyssnade på bra band som spelade var jag glad för solglasögonen eftersom tårarna brände hårt mot ögonlocken. Var en väldigt, väldigt udda känsla men jag är glad att vi åkte!
 
Jag kom hem och var väldigt sjuk, frisknade till litegrann och åkte till Karlstad och var själv på Putte i Parken.
Den festivalen förtjänar ett eget inlägg och får det snart ;) 
 
Nu fortsätter sommaren, jag jobbar, om 10 dagar åker jag o Sony till Berlin o ska se Fall Out Boy. Galet...
 
Så Kram på er i sommarvärmen ;)
Puss 
Maja
Fred och Kärlek för alltid ♥
 
Stiko Per Larsson – Pionjärer
Stiko Per Larsson – OK Corral
Stiko Per Larsson – Törneros
 
Doris Hopp – Ali Boulala
 
Miles Kane – What Condition am I In? (rubriklåten)
 
Håkan Hellström – När lyktorna tänds
 
Thirty Seconds To Mars – Do Or Die
Thirty Seconds To Mars – City Of Angels
 
Oskar Linnros – Tunga moln
 
Placebo – Too Many Friends
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0