I guess I like the way it burns....

just like suicide all night...

Christian Walz :)


Tjo på dig :)

morronblogg :P, är supertrött och seg men hoppas på att detta ska bli en bra dag oxå.
Har varit i Linköping sen i Söndas kväll, har kommit fram till att jag ska stanna till den 2/3 så som de ser ut nu, men vi får väl se om ÖG fattar ett hårt grepp om mig och håller mig kvar, men vill verkligen vara i övik så mycke som möjligt nu, för snart är det slut, och det övik såsom jag känner till det kommer aldrig bli sig likt igen. En stad är inte mycket värd när de människor man fastnat för inte finns kvar!

Ja har fått mycke gjort på examensarbetet, inte riktigt enligt den första tidsplanen, men någorlunda bra.
Mitt examensarbete ska iaf gå ut på två undersökningar som skall bindas ihop och jämföras.
En undersökning med 20 butiker i Linköping city, har än så länge frågat 17, så bara tre kvar o dom ska ja ta idag.
Sen är det även en undersökning på stan, där jag själv och i vissa fall med hjälp av Bim ska gå runt på stan och få folk att fylla i en enkät. enligt tidsplanen så ska jag starta den undersökningen i eftermidda mellan 15-17, känns inte så kul just nu eftersom jag kommer få gå runt själv och jag har lite svårt att peppa mig själv, dessutom är det 17 minus ute så ja funderar på om nån normalt funtad människa kommer vilja stanna :P

Iaf, förra veckan, allt gick bra, tentan löste sig, tror säkert ja fick någon poäng under VG som vanligt. träningen funkade inte alls förra veckan, tappade lusten. och denna vecka är jag ju hemma och att hitta tid till gym känns lite överflödigt. får väl bli två veckor off, tyvärr. men hoppas komma tillbaka med full kraft nästa vecka :P
helgen var världens härligaste, blev lite mycke sprit på fredkvällen men äsch, man är bara ung en gång, va me underbart folk o hade väldigt kul. I Lördas va ja bakis men de blev filmkväll hos Alex så de blev en bra dag iaf :) vi såg på wall-E o spelade Guitar Hero. superhärligt!, Det hjälpte mig att nästan glömma ångesten över att jag skulle åka till Linköping nästa dag.

Saknar övik jättemycke just nu, vill vara i Linköping på dan o göra arbetet och sen gå hem till min korridor i Övik på kvällen, uppfinn teleportering nu :P

Iaf så har ja lyckats fixa så de blir party på freda kväll, ska bli grymt kul att träffa mitt östgöta-folk o sen blire utgång i Linköping :) kommer bli superkul :)

Igår skickade jag grymt mycket sms, över 40 stycken, typ 30 fler än vad jag brukar skicka på en dag. Tio av dom va till en kille i Hallsberg som råkade skicka fel till mig och som sedan började smsa med mig, vi smsa i säkert två timmar, haha, totally random och jävligt kul :P

Nu måste jag fixa lite, sen ska ja börja med dagens bit av examensarbetet. Ska gå till stan 9:45, idag orkar jag inte gå till mitt "kontor" ska ju bara jobba förmidda :P Mitt "kontor" är pappas lägenhet som står tom när pappa e på jobbet och sen ligger den precis mitt i stan så är nära till allt. härifrån tar de ju en kvart att gå till stan.

Håller nog på att bli sjuk igen tror jag, hoppas verkligen jag klarar mig, hela familjen är dunderförkyld så känns lite som om det är oundvikligt, men ja hoppas som sagt att ja klarar mig :P

Ha de fint nu ;)
Stor KRAM
Maja


Christian Walz – Like Suicide
skitfin låt, synd att man måste va me i melodifestivalen för att marknadsföra sig nu för tiden, han passar inte in där!

Linda Sundblad – Lucky You
Passar inte heller in i mello, men sjukt bra o härlig låt!

Le Kid – Oh My God
Och så den absolut bästa, hihi, precis min smak :) härlig godis-pop :)


RSS 2.0