Allt som var på riktigt, känns på låtsas nu!

Melissa Horn ♥

Tjo!

Det är precis så det känns jag längtar bort, men vet inte vart. Vill försöka fly men vet inte hur...

Dom senaste två veckorna har ja jobbat 6 dar på rak, varit ledig en dag och sedan jobbat 7 dar på rak igen, i helgen var jag dock ledig i tre hela dar :D

Åkte till Borlänge i Fredags, kändes som att stå utanör och knacka på en dörr till ett liv som inte längre var mitt under fredagskvällen men på lördagen var allt som vanligt igen, det var fest på en loge i tyllsnäs och massa folk o allt var bara helt jävla underbart!

Det blev mycket sprit men rätt lagom, stört många kramar och så sjukt mycke kärlek att man nästan dog lite ^^
Som alltid med Peace & Love så var allt bara helt underbart vackert.
Och man känner att man får vara en del av något sådant är en chans på miljonen, längtan tillbaka blir enorm!

Snart gör vi det igen, snart är det sommar o festival igen, det ska bara bli vinter o kallt först :P
Har en känsla av att jag kommer rota mig här och ha väldigt svårt att lämna detta i tre månader, samtidigt vet jag att jag måste, kallar P&L så kommer jag på ett huj xD Jag kan inte hjälpa det!

Festen om vi nu ska prata mer om den resulterade i en stukad lilltå då den hoppats sönder under vilt dansande xD Det resulterade även i sjukt mycket skratt mer vild dans där jag blev armbågad i ansiktet och lite snurrigt huve på grund av rätt mycke jäger, vin o öl ^^ :P Sånt som händer :P

På festen spelade Johan o Jenny Wordfeud mot varandra, blev lite hetsk stämning när de snodde varandras bokstäver o skrev elaka ord till varandra, var sjukt roligt o nu e ja oxå Wordfeud-addict, trodde jag inte skulle hända xD

När vi skulle åka hem var jag trött, jag halvsov på johans axel hela vägen hem till mitt vandrarhem, kan inte sluta säga hur underbart kul det var att jag kunde åka och att så många var där :)


På nåt vis gillar jag ändå att jobba här på hotellet, det kändes stört konstigt att sätta sig på båten i fredags morse och rätt fint att komma hem i söndags kväll :P Var härligt i söndags, jag var rätt bakis o åkte tåg o sov. I Stockholm umgicks jag hela dan med Bim som slumpartat åkt till Stockholm denna helg o hade lite tid att slå ihjäl, var sjukt härligt att ses ^^ :D

Om två timmar är det jobb igen, har kortpass igår och idag 14-20, rätt skönt o ha de så ibland oxå :D
Imorgon e ja ledig, har ingen aning om va ja ska hitta på, måste väl åka en sväng till stan bara för att komma bort lite men känns lite meningslöst när ja inte ska träffa nån, blir kanske bara soffan o väldigt mycket youtube?!?, får se :P

Nej, hej hopp nu ska ja fixa mig nåt att äta till lunch snart, är hopplös på att äta när ja inte jobbar, får ju mat på jobbet så har vant mig av med matlagning :O

Ha det fint nu!
PUSS
Maja

Deportees – Will You Talk (If I Listen)

Melissa Horn – Innan jag kände dig
Hela skivan, Lyssna!

Melissa Horn – På låtsas

Marigold – You and I know
Alltid Borlänge! ♥


BD
HH
KENT
WINNERBÄCK
MELISSA

RSS 2.0