bloggdöd :O

Oj oj oj, måste börja med att be om ursäkt för min frånvaro.

Nu när jag äntligen fått över tio läsare så gör ja såhär, ILLA!!!

FÖRLÅT ;)

Iaf, Hej :P

Det har alltså gått ca fem veckor minst sen ja skrev sist va :O

aja jag har haft praktik nu i snart fyra veckor.

Är sjukt kul och jag lär mig massor varje dag :D

Det har blitt mycke bygga o skogsarbete men nu verkar det som om det blir mest grupper framöver :D

Är sjukt kul att ha grupper och får göra jättemycket själv :D
Hur kul som helst att coacha folk när dom ska göra saker de inte tror dom kan :P
Har haft både vuxna och barn.
barn och ungdomar är roligast, känns sjukt konstigt att jag varken ska jobba med djur eller barn i sommar.

Men ska köra ut tidningar, har fått mitt distrikt som ja hade som sommarjobb 2008, ganska kort distrikt med ganska låg lön eftersom det bara är två timmar/dygn sex dagar i veckan men e iaf en inkomst.

Men först ska jag njuta av mina lite mer än tre veckor som ja har kvar på praktiken :)

Har bra kollegor med, vi har jättekul :)
Ska försöka klättra upp till femton meter nästa vecka o övervinna min höjdskräck så e ja nog nöjd :P

Livet går vidare, ganska osocial, men blir så när man har praktikdagar som börjar vid 8:10 (tåget) o slutar runt halv fem, man kommer ju inte hem förän halv sex/sex så de blir långa dar :P
Ska försöka ta igen allt i sommar :P

har varit ledig idag, men har kört ut tidningar i ca tre timmar o sen hjälpt moster att flytta så har varit ganska aktiv :P, På söndag ska ja försöka vara lite ledig, kanske ska vara lite social o träffa Bim med, börjar bli rikitgt bra vänner nu igen :D känns jättekul :)

Imorron efter praktiken ska ja träffa Emma, det ska bli jätteroligt :D
ska försöka slå ihäl en timme till innan de e dags att sova, hade tänkt att sluta med amadeus för ikväll men de blir nog en lektion till för ja har inget bättre för mig :P
Går rätt bra men mycket långsamt, hoppas verkligen bli klar innan junis slut, men ska sitta skitmycke med det när praktiken e klar sen, flera timmar om dan så ja tror ja kommer klara det :)

ska skriva min rapport oxå, hehe o mitt värdskapsuppdrag ja, haha de har ja glömt bort, undrar om nån i min klass har kommit ihåg det?!? ;)

men aja, gonattKRAM ;)
Sov fint!
/Maja

"Andra behöver sova en natt
För oss räcker det lätt med en kvart
Andra behöver fylla på jämt
vi kör på som om inget har hänt"

har en så stor hatkärlek till Markus Krunegård, älskar singlarna men klarar inte ens lyssna på en hel skiva, illa, men iaf, love this song :)

Markus Krunegård – Lev som en gris dö som en hund ♥
RSS 2.0