Lost my mind thinking it through

Lifehouse ♥
 
Loneliness facing up and down these hallways
Second guessing every thought
Mystified, just spinning 'round in circles
Drowning in the silent screaming with nothing left to say
 
Det är snart min femte alla hjärtans dag som singel på raken och det borde egentligen vara enkelt eller hur, jag har ju valt detta?!? Jag har ju valt att vara singel, mig är de fan inte synd om.
 
Och nej det är inte synd om mig bara för jag snart varit singel i fem år, det är inte synd om mig alls men det drar ner mig och har gjort mig mer och mer hatisk o cynisk på senare tid. Det har gjort att jag isolerar mig, att jag stänger in mig i mitt skal och det har gjort mig smått galen. Jag vill inte ha ett förhållande för jag ser på förhållanden som något svårt men är det för mycket begärt att bara nån gång råka springa in i nån som faller för mig, jag vill bara ha lite kärlek. 
 
Jag tycker om att vara singel, det passar mig, det är tryggt och hemvant. Men jag längtar efter allt det som så många av mina vänner har, jag längtar trots allt efter nån att krypa ner hos i soffan o se på en film med, nån som säger att jag är fin och nån som kysser mig då och då. Två par i min vänskapskrets har för inte så länge sedan förlovat sig och alltfler av mina vänner från andra kretsar får barn. Där kommer jag inte vara på många år, jag ligger efter och känner mig omsprungen. 
 
Den här alla hjärtans dagen (Singles awareness day) ska jag o min kompis ha myskväll och bara antivalentine-a hela kvällen, självfallet har ja tyska innan o ja bara vet att vi kommer få sitta o berätta för hela klassen om våra kära o varför vi älskar den här dagen så mycket. mina ord kommer bara bli angst, weinen, hass osv ( som själfallet betyder ångest, tårar/gråt och hat). Men ska försöka vara uppåt xD
 
Okej, inte första gången jag uttalar mig negativt om den här dagen, inte ens när jag hade ngn så gillade jag den. prestationsångesten och undertryckta förväntningar gjorde mig helt galen. Jag har alltid varit den som tycker den här dagen är fånig och dum. Framförallt är den en dag för att köpa, köpa, köpa och helt seriöst varför om man nu är ihop med någon så kan väl varje dag och vilken dag som helst vara kärlek, måste man ha en dag till det?
 
Förlåt att jag är så negativ, en vacker dag kommer jag säkert att älska den där dagen men det, det är inte tid för det nu, vi tar det senare i livet eller kanske inte alls. Ni som gillar den här dagen, ha en fin dag, det kan jag unna er ;)
 
Lost my mind thinking it through
The light inside has left me too
Now I know what empty is
I've had enough, had enough of this
 
Puss, överlev torsdag ;) 
Maja
 
Lifehouse – Had Enough
 
 
Lilly
2013-02-11 @ 23:01:36
URL: http://drillemor.wordpress.com

Jag leder singelligan helt och hållet ohotat, och vi kan vara efter tillsammans! :D

Svar: Together alone ;) hehe Varför skrev jag ALLA, jag menade många av, haha. Du vet att jag alltid är din men trodde faktist bara att vårt förhållande var ytterst imaginärt?!? hehe
LonelyLintu

Lilly
2013-02-14 @ 10:40:49
URL: http://drillemor.wordpress.com

Hahaha, det är mycket du inte vet.... vi ses imorgon! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0