Ser du samma stjärnor ikväll, ser du samma himlar som mig?

Hästpojken ♥
 
Halloj!
 
Jag har inte skrivit på länge om någon märkt det ;) har massor av saker att skriva om men plugg upp till öronen. På onsdag har jag tenta i tyska, klockan 18-22, dålig tid! Men efter den tentan så ärjag klar för denna termin o är "ledig" till den 21 januari. 
 
Denna vecka har jag förlorat mig i musikhjälpen, traditioner är till för att hållas :D
Har varit en så sjukt fin vecka, tack vare mitt jobb har jag kunnat lyssna på natten och det händer sjukt mycket kul på natten. Annika Lantz och Gina som stojar runt och Soran o Kodjo som sjunger med i låtarna o gör en alldeles fantastiskt falsk version av blinka lilla stjärna. Kodjo o Jörgen som bildar Jörgdjo o gör en egen låt osv.
 
Och sedan all vacker musik, alla roliga initiativ. Speciellt från barn, ett exempel är 12åriga Bilbo som skänkte sin signerade HV-tröja till auktionen och dessutom önskade run to the hills med Iron Maiden. Sjukt cool grabb!
 
Andra vackra ögonblick har varit när Timbuktu/Jason väcktes av orkesterbandet Diskoteka Yugostyle och bestämde sig för att joina dem o köra en rappsnutt. För den delen när Kodjo översatte Gangnam Style till svenska och typ alla gånger som Gina brister ut i tårar eller skrattanfall. 
 
Snart är det över för i år och jag kommer att sakna det!
 
över 20 miljoner kronor har samlats in, slutsumman återstår att se! Galet coolt :D
 
Har fler sakar att skriva om egentligen, bland annat:
Timo Räisänen med Lilly (för aslänge sen)
Broder Daniel - hysteri på Henrik Berggren
The Majority Says live på Platens
Daniel Gilbert på skylten
Och min höstspellista
Och min julspellista
Ska gå igenom allt detta i andra inlägg, senare efter tentan :D 
 
Hästpojken – Samma himlar
Kärvheten feat. Thomas Järvheden – Tjing - Originaldemo 2003
 
De två låtarna önskade jag och iaf den ena har spelats. Hästpojken spelade dessutom live i buren igår, ja satte klockan bara för att få se dem! Är så överglad över att de är tillbaka :D
 
Så nu ska ja kolla klart på musikhjälpen, snart är de Timbuktu o damn! FETT :D 
 
Kram o Puss
Maja
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0