You and I will always fall as time goes by...

The Majority Says! :) KÄRLEK! ♥


Tjo på er!

Förlåt ja isolerade mig visst på en ö ett tag, skyller på att ja inte haft nåt internet, men nu har de löst sig :D
Tur att ja iaf har en smartphone så ja överlevde i två veckor ^^

För en månad sen skrev ja sist, nu igen :P

Det var då för en månad sen som jag och Lilly satt på golvet på min balkong tillsammans med min dator o bokade in flygbiljetter till London, det var samma dag som det senare på kvällen blev oroligt i London och upploppen drog igång, vi hade tur att det var lite mer än en vecka till vi skulle åka och det var lugnt i London när vi var där. Kändes lite härligt att vi bokade in nåt som innan upploppen kändes bättre och säkrare än italien lixom xD

Efter det va ja hemma i linköping en vecka, fick inte mycket gjort, minns inte så mycket. jag och mamma åkte till torpet i två dar sen va ja i motala en kväll hos M1 o sen hem mitt i natten, sova lite och vidare till Mjölby o fira mormor som fyllde 79, firades ute på gräsmattan hos Ingrid, finfint o sjukt god mat gjorde vi :P Åkte in till Linköping på kvällen o gick på keep it loud me Sony, hur bra som helst!

Sen på måndan den 15de åkte jag och Lilly till London, det finns dokumenterat i bilder på facebook ;), hade jättekul, bodde bra, åt massa kyckling, hängde i parker o hade de bara härligt. Var sjukt skönt att komma bort och iväg, o Lilly o ja kommer så fint överens så det var bara härligt! London var underbart bra, dit åker jag snart igen!

Kom hem på torsdan, packade o packade igen, umgicks med vänner så mycke ja kunde. På fredan va ja me Sony på rix fm, trots konstant hällregn och sen såg ja på Notting hill med mamma. På Lördan va ja me Linda o gänget i ljungsbro, var hur härligt som helst. Under söndagen när jag skulle resa till Sandhamn kändes allt så förjävligt, det fanns ingenting som fick mig att vilja åka och jag övervägde att bara avboka o aldrig dyka upp, det var hårt att tvinga mig själv. Jag vet att Linköping står kvar men det är där jag vill bo nu!

Nu har ja varit här i två veckor, första kvällen var knäpp-kom ut till bartömning o fest, helt knäckande men rätt kul :P, i söndas va de oxå fest, världens bjudkalas-helt extremt. Jobbet är helt okej, man överlever. Psykiskt är det rätt påfrestande och man blir väldigt trött av det, sen är det mycke spring överallt o känslan av att man inte kan någonting hägrar över en hela tiden. Men nu börjar det mesta sitta o det funkar väl helt okej, inte bra det ska jag inte säga men hoppas det blir bättre på sikt! Mat får man två gånger om dan o den är god, boende är ordnat osv.

Näe nu måste jag sova o har inte skrivit om förra veckan när ja va ledig två dar o åkte till stockholm o bodde över på hostel. Såg Marigold spela på trädgården med Johan, Dan och en hel del andra personer. Hade en superbra kväll och var verkligen ett helt fenomenalt ställe att va på. Marigold va i högform o Daniel hade äntligen loosat sin hoodie (!) x) finfint va de verkligen. ♥

Nej hej hopp, nu ska ja sova. Förhoppningsvis kan ja få ledigt den 17de september då de e fest me P&L då men kan inte få helt klart besked förän i miten av veckan när schemat är helt satt, hoppas verkligen!!!

Puss på er!
Maja

The Majority Says – Kings Of The Night
Bästa nya linköpingsbandet på länge, hur bra som helst, sååå fina!

Zackarias – Borde Vara Vem Som Helst
Från Norrköping...

Adam Heldring – Beat Like Before
Spelade oxå på trädgården, hur bra som helst!

Tove Styrke – Call My Name
Min fina Tove har släppt en ny låt, så härlig!

Joakim Berg – Nåt för dem som väntar
Råkade hitta denna, har aldrig gillat olle ljungströms låtar men jocke gör den här låten till sin på ett så vackert sätt!
Filmmusiken till bilar är dock ett stort skämt xD

Melissa Horn – Under löven
Finaste Melissa, äntligen ny musik, snart kommer skivan :D

Smegal
2011-09-04 @ 00:26:06
URL: http://drillemor.wordpress.com

Det är redan sketalängesen vi var i London känns det som!

Låter som att du fått det bra där på din ö, hoppas du inte trivs FÖR bra där bara så du blir kvar för evigt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0