Let's not, let just one night fuck it all up...

And don't let the devil ruin it all...

Timo ♥


Tjo på dig!

Sitter här o väntar på att denna dag ska börja, vet att jag borde planera lite ex-jobb men jag sa till mig själv igår att jag skulle göra de på månda kväll så tänker hålla det.

Igår vart de party :) Ja va nykter hela kvällen, drack inte en droppe :) Hade stört nog ändå askul och jag lärde mig att jag vågar så mycket mer än vad jag tror, visste jag ju redan men iaf...
Svårt att pusha sig själv, tur att man har nyfunna vänner att ty sig till!

Alla andra utom jag var väldigt fulla igår, fick leda min granne hem, haha. 
Men de va en kul kväll!

Hoppas allt känns lika bra idag och att jag vågar mer än vad jag tror även idag :P

Jag är så glad att jag äntligen får umgås me andra människor än de i min klass, inget ont om min klass men de e alltid kul att vidga sina vyer lite. Jag har velat fika med klasskamrater denna vecka men har umgåtts så mycke me min korridor o alla i klassen har varit så trötta, men kanske att vi fikar nästa vecka. Känns som att vi måste ta vara på den sista tiden! Så är alltså lite kluven, älskar att umgås med nytt folk men vill inte missa min klass heller...

Är trött idag, känner mig nästan lite bakis, men sov ju bara fyra timmar så får skylla mig själv :P

Hmm, va ska man göra nu?!?, hmm, kanske läsa en stund, aja vi får se :P

Ha de fint! 
KRAM
Maja

Timo Räisänen – Don't Let the Devil Ruin it All


Shout Out Louds – Impossible

Kent – Passagerare

....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0