Lemon in my eye...

BD ♥


Hallo...

Maja är trött och lite off idag :( men annars e de säkert bra, nånstans e de allti bra :P

Två veckor sen ja skrev sist, för länge sen, igen :/

Har inte hänt så jävla mycke precis, varit i skolan, färdigställt ett grupparbete i projekt, gjort fler aptråkiga självanalyser och proppat huvet fullt me massa ledarkapsskit till tentan. Tenta på torsda, nämen YEY!
Har jobbat hårt me ex-jobbs-planering på sidan av men just nu känns de meningslöst :/

Vi va i Gällivare den 3-6 februari, de va ju kul :)
Fick man ju träffa Jenny :D ♥
Igår fyllde Sara år så vi hade tårtkalas, va mysigt.

Idag blire Party med stort P, Emelie har fyllt 25, så de blir nog kul :)
Ska verkligen försöka komma ur off-mode tills dess.

Är så trött, kanske för att ja blev väckt vid halv tre inatt eller för att ja blev väckt halv tio imorse, kanske för ja har städat o nu måste dammsuga, kanske för ja har tvättat o nu måste gå ner i tvättstugan igen, SUCK!

Nej nej nej, GLAD, positiva tankar!!!

Snart, snart kommer jag nog in i on-mode igen ;)

Nähopp, ner i tvättstugan igen dåe, för de e ju sååå kul! ;)

Timo Räisänen – My Valentine
Snart alla hjärtans dag, den mest meningslösa dagen på året!

Håkan Hellström – Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din (Midway Down Version New Edit)
SUCK!

Broder Daniel – Lemon
En låt med väldigt mycket text (obs sarkasm! ;))

Kent – Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare )
Och ännu fanns tusentals tårar kvar och dom var dina att ge vem som helst...


KRAM
Maja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0