Jag har aldrig kommit närmre än såhär...

...Ingen kommer att tro dig!

KENT ♥


Hallu!

Den dära texten...jo den kanske inte passar sig sådära jättebra (länkar till låten längre ner), den kanske kan misstolkas men ändå ingen kommer att tro dig iaf ;)

Idag är det alla hjärtans dag, för tredje året i rad nu så är jag singel på alla hjärtans dag. Men i år är jag på en annan plats i mitt liv, jag älskar att vara singel!, jag älskar det!

Men...självklart alltid ett men.. det är lite jobbigt att aldrig få den närheten till andra människor, att alltid bli översocial och efterhängsen mot folk, vill ju inte vara sån, men pallar inte vara ensam. Just nu är ensamheten farlig för mig! Det är stor tur för mig att jag bor i korridor, jag skulle bli fullständigt labil annars, som jag var i höstas, eller för att inte tala om i Undersåker.

Rösterna i huvet har nästan dött bort nu men seriöst att bo i en by helt ensam var inte rätt för mig, jag behöver vara där det händer saker, där man kan glömma vardagen, jag behöver vara där det finns människor hela tiden runt ikring mig. Det behöver inte vara så att de alltid vill umgås med mig, inte alls men bara att veta att det alltid finns folk utanför mitt rum är faktist en riktigt underbar tanke! Det kanske låter konstigt men att flytta till korridor var det bästa val jag gjort på länge :) Skönt att ja ska bo i delad lägenhet i Borlänge oxå :D

hehe, för ja, boende i Borlänge e klart :D skrev på kontrakt idag o kommer att skicka de imorron :)
De blir ett rum på nio kvadrat i en lägenhet som delas med tre andra tjejer.
Rummet e möblerat o ja delar toa, dusch, kök o vardagsrum me dom andra tre :)

De känns så sjukt skönt att de e fixat :)!

Sen e de själva flytten, men DET LÖSER SIG!, det gör det alltid!

Idag iaf, en Måndag som alla andra! Tills ja kom hem o fick choklad me posten av mamma, då grät jag, först för jag blev glad sen för jag blev förbannad för att de va alla hjärtans dag och den enda som uppvaktar mig är min mor, sen för att jag fick fruktansvärd hemlängtan av det hela...Men ändå, vidhåller att det var sjukt gulligt av henne och jag blev glad av det och chokladen var god :P

Sedan fick ja för mig att jag borde gå på singelkväll på harrys o ha lite kul istället för att dra ner mig själv, men den frågade jag mig själv vad det egentligen skulle ha för värde för mig att gå dit men jag kom inte på nåt så ringde mamma istället o pratade över en timme, var jätteskönt för det vara precis vad jag behövde!

Ärligt talat, jag gjorde vad som var bäst för mig, det känns lite patetiskt att det är så jag helst spenderar min alla hjärtans dag, men äsch egentligen är det bara en vanlig måndag, som alla andra...

Okej de här är o blir ett långt inlägg med mycket tjat :P Men okej om helgen då:
2 timmar efter att jag skrivit mitt senaste inlägg om att jag var totalt off fick ja ett mess från Alex, så de blev bara att gå dit o se på film, snacka om tankeläsare :) tur att de finns vänner :D

Sen blev de PARTY, herregud, det blev alldeles för mycke dricka där, men ja hade kul iaf...
Och jag måste sluta ge mig själv regler, jag bryter dom ju bara xD

Igår va de filmkväll hos Alex, igen, fast me fler folk. Va sjukt mysigt! helt rätt bakfylle-aktivtet :)

Idag som sagt, måndag och har inte fått nåt gjort me ex-jobbet. har pluggat lite sporadiskt till tentan men är seg. aja men bara ja får en poäng över godkänd, då e ja fan sjukt nöjd! låg ambitionsnivå är mitt vapen!

Imorron ska vi trycka in lite mer info i huvet så vi rikitigt dör inför tentan, yey! Men på eftermiddan ska ja träna iaf så ja har nåt att se fram emot! måste ta fart me ex-jobbet oxå! MÅSTE!, hatar måsten!

Aja de dära blir bra de, o på Sönda åker ja hem :D, känns blandat, hoppas ja kommer lägga tid på ex-jobbet så som ja planerat o som ja sagt, hoppas ja hinner träffa folk med!

Den här veckan e Josse i fjällen, känns lite småtomt, men kommer förhoppningsvis att överleva!

Ha de BRA!
KRAM
Maja

Puss på alla hjärtans dag och glad Singles awareness day!


Kent – Ingen kommer att tro dig

Kent – Månadens Erbjudande

Kent – Kräm (så nära får ingen gå)
!, ja SÅ är det!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0