I need to be bold, need to jump in the cold water...

Joshua Radin, I'd rather be with you :P


Hallu!
Jo den där passar ganska bra just nu, jag står inför en rätt stor utmaning men förhoppningsvis kommer det bli kul :P

Ja har fått praktik på ett slädhundsföretag i Undersåker utanför Åre :D
Ja kommer lära mig att träna hundar o förhoppningsvis kommer ja få träffa lite folk oxå :P
De kommer säkert bli bra, men när lugnet sköljde över mig började jag dock oroa mig igen, varför ska ja allti välja de svåraste jag kan tänka mig, varför tar jag aldrig den enkla vägen?

Jag kommer att behöva införskaffa lite mer o nya kläder, de mesta har jag dock men ett par skidglasögon, ett nytt underställ, funktionskläder o ett par riktigt bra termobrallor samt ett nytt vind/regn-ställ skulle vara bra att införskaffa, förmodligen kan jag åka o handla när jag väl är där så jag inte måste ha så förskräckligt mycket packning.

Sen e de där me maten o tiderna, det är så svårt när man är ute...

Jag vet att allt kommer att lösa sig, det gör det allti på sitt eget lilla vis.

Känns dock skönt att det här är klart nu så jag verkligen kan fokusera på tentan på Freda.
Dessutom har jag nästan hyrt ett förråd så ja kan slänga in mina grejer nånstans när jag inte är här :P
Ska kolla på det imorron o helt boka de då :)

Nu ska de bara bokas en lätt lastbil till flytten, biljett hem o sen nattåget till Åre den 31/10, blir en lagom o nätt summa o lägga ut just nu :P Blir att ringa morfar sen när ja ska betala hyran för boendet i Åre men annars tror ja faktist att ja klarar mig :P

Sen ska tentan göras o så ska vi sitta hela Söndan o skriva engelskarapport som ska lämnas in o presenteras på Månda o sen, sen har vi "bara" starta eget uppgiften kvar.

O så ska ja fixa en praktikplats till våren med ;)

Tjao, ja får nog vila o känna mig lugn nån gång i sommar om ja har tur xD

Ja ska nog ta o gå o lägga mig snart :P
Imorron kan ja ta en liten sovmorgon, jag har ingen skola.
Ska bara läsa igenom anteckningar o papper inför tentan o sen ska ja bara ha en riktigt BRA dag :P

Stor Gonattkram på er alla ;)
Ha de fint!
KRAM
Maja

Upptäckte en "ny" grupp när ja råkade lyssna på P3live i Måndas, helt underbara!
The Magic Numbers – Forever Lost

En viss idoldeltagare fick mig att vilja lyssna på denna låt o nu har ja lyssnat på den flera gånger om dagen hela veckan xD
Lady Antebellum – Need You Now
Älskar den SÅ fin :D

O så låten från rubriken
Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]

Smeggis
2010-10-13 @ 23:15:06
URL: http://drillemor.zoomin.se

Du är så duktig!

Tycker fortfarande att du kan dela med dig lite av din företagsamhet! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0