Det är nåt som händer....

Popterror :D, sjukt härliga!


Hallu :)

Har gått en vecka sen ja skrev sist, asch då ja som varit så duktig på sista tin :P

http://www.popterror.se/index.php

Sjukt bra ny grupp från Umeå :)

Underbara, går att lyssna på på FB ;)


Flyttlådorna omger mig, och paniken kryper längs axlarna...

Har tatt ner ALLT från väggarna, har nästan packat ner hela mitt kök o typ allt ur lådor o skit, såsom skolgrejor o sånt e nerpackat :P

Är totalt KAOS både på in o utsidan just nu :/
JA flyttar fan på Onsda!!!!
seriously, it is creepy...

Just nu längtar ja skitmycke till nästa helg, ska få träffa alla goa östgötar hemma o bara va hemma några dar :D
Ska bli så sjukt härligt, längtar som fan...

Man nu ska man leva i nuet, och nu måste jag återgå till nedpackandet av köket, snart ska ja tvätta med, oj oj oj...

E jättefint ute, me snö o härligt :D

Den senaste veckan har vi mest vare i skolan, har jobbat rätt hårt, i Torsdas va vi på en dag om vandringturism i Härnösand o i fredas kväll blev de avskedsfest för Jenny o utgång på de, snacka om att dansa som fan :D
Igå hade ja o jenny filmkväll med "farsan", mysigt!

Vet ärligt talat inte hur jag ska klara mig utan Jenny i vår, kommer bli sjukt tomt :/

Aja, man överlever ju allti på nåt sätt ;)

Ha de fint :P!
KRAM
Maja

Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Älskar den här låten :)
Ta mitt skimmer för ja brinner...
(skulle blitt dagens rubrik men popterror kom ivägen ;P)

http://www.facebook.com/pages/Popterror/226270561567?ref=ts
Lyssna i vänsterspalten! Härligt! ;D

...
2010-10-24 @ 16:52:03

Vart ska du flytta??

Maja
2010-10-24 @ 16:58:11

Öhm..inte för ja vet vem du är som kommenterar, men jag har tidigare skrivit om att jag ska flytta.

Anledningen är att jag ska bo i Undersåker utanför Åre mellan 1 nov-9 jan. Sen kommer jag att bo här i Ö-vik igen i två månader, men då i ett studentrum.

De blir alldeles för dyrt att ha kvar denna lägenhet under vintern tyvärr!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0