I keep dancing on my own...

Robyn ♥ loving this song :)


Hallå på er, wow ja lät er inte vänta två veckor eller fem eller ens sju ;)

Finns inte så mycke man kan göra när man e sjuk så blir lite blogg nu :P

Senaste veckan har varit händelselös så när som på Torsdag :P
Östgötadagen som vi kallade den bjöd på mycket skratt o prat.
De va jag, Emma, Stefan, Ange, Sara, Calle, Linda o Chistopher som åkte runt i östergötland :)
Vi va först på Ekenäs slott där Angelica jobbar, hon gav oss en lång specialguidning i slottet och vi lärde oss mycke som vi hade glömt o en hel del spökhistorier oxå :P
De va mycke intressant o roligt :D
Sen drog vi till kolmården och åkte genom Safariparken, de va grymt kul. Sen fick vi gå in i lejonkulan oxå o följa me på Emmas jobb. Kändes som ja hade vart därinne igår men så va de två å ett halvt år sen. Va kul o alltid lika häftigt att komma så sjukt nära lejonen.
Sara o Stefan fick lejonpiss på sig annars gick allt bra.
Sen drog vi till Hageby o käka på mcdonalds, ja mörbultade mitt baklyse lite mot ett räcke men annars inga skador x)
Efter maten åkte vi till Söderköping o käkade glass på smultronstället :P
GOTT!
Sen åkte vi till willys o handla, ja visade på fiiin parkeringskonst igen genom att ställa bilen halvt ut på gräsmattan xD Hade en mycket dålig dag med min bil!, och min bil e ändå så jävla dum så va kanske inte så konstigt.
Så spelade vi lite Alias hemma hos Emma o Stefan, Vi grillade o åt :) o spela mer alias.
Ja skrattade så mycke att jag nästan tappade rösten, jag o linda kraxade o hesade oss hela dagen, vi blev bara sämre o sämre, suck.
Calle o ja va som vanligt ett bra lag xD, kom sist, men kom faktist nästan ifatt men då va klockan så mycke att vi va tvungna att åka :P

De va en helt underbart härlig dag och jag skulle inte bytt bort de för nåt.
Sålde min Kent-biljett o de va de värt :D

Nu konspirerar jag om att försöka få ihop folk igen samtidigt som vår himpa-reunion närmar sig med stormsteg uatn att nåt blir bestämt eller att nåt blir klart, jag vill ha info o de snart :P Tror inte så många kan komma dock, blir nog bara en 10-15 stycken, synd.

Har några små problem oxå, som att få dagarna att gå ihop, vill ju åka till stockholm, vill hinna jobba o har redan missat 4 dar nu för ja har vart sjuk, lillebror kör ut så de e ju lugnt men vill ha pengarna :/ behöver verkligen pengarna. Andra problem är att ja vill bli frisk nu och att ja har ett par rätt stora beslut att fatta denna vecka, vad vill jag och varför, bara jag har svaret :/ måste plugga oxå men vill ta tillvara på den TRE veckorna ja har kvar här, fatta bara TRE veckor till ja åker, HJÄLP!

Ska försöka lugna mig men de känns jättejobbigt att ja e sjuk nu när de finns så många ja skulle kunna träffa och en huvestad ja skulle kunnat besöka :P

Ska till Götet nästa helg :D ska bli kul, hur man nu ska hinna me allt där :/

Stor kram
Love/Maja

Bästa låten just nu:

Yell at me, I want to
Be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say
I wish I could be your
Evil, Evil in a closet

In Flames ♥

In Flames – Evil In A Closet

Utanför Ekenäs :)
♥Tack för en härlig dag♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0