"I don't care who you are but I love you, just need someone to hold"

Imorron e de alla hjärtans dag :(

Asså jag älskar den dagen, men seriöst lite B e de.

asså ja trivs ju asbra som singel men lite mer action vore fan inte fel.

sånär som på några enstaka hångel de senaste året så har de ju verkligen inte hänt nåt,
förutom att ja fallit för fel männsikor då, flera gånger.

Om o om igen.

kan ja inte bara hitta nån som e singel som ja faller för x) eller som vill ha ett förhållande o inte bara en vänskap.

Okej som ni hör, ja har verkligen tröttnat på att va singel, ge mig lite kravlös kärlek nu!

Hatar att vara i ett förhållande för de e så många krav, ja vill bara ha kärlek, hur svårt ska de va.

...

Dags att byta samtalsämne...

Okej, den här helgen inleddes igår med danspass, KUL :D

Sen direkt till Emelie på hennes o Saras kalas :D
jättemys o kul, käka massa tårta o massa chips o drack massa saft.
Har fortfarande ont i magen :/
Men fan va kul vi hade, satt bara o prata o asgarva i flera timmar, från sju till halv tolv, tihi :D
Underbar kväll!

E trött o mår illa, känner mig bakis, illa xD

Nu ska ja gå å handla ströbröd, sen ska ja steka strömming, mmmmmmmmm va gott de ska bli :D

Och vet ni, ja behöver inte diska så mycke i helgen, för ja har skött mig bra denna vecka :)
Däremot så måste ja städa, ser förjävlit ut här :P
O så plugga en hel del, har ju prov i Spanska på Torsda x), de kommer ju gå så bra x)

Ha en bra helg ;P
KRAM
Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0