God Dammit :P

Hej

Superpsyked nu!

Precis som en vän till mig är jag bra på att övertänka saker.

Har just haft en telefonaudition med kolmårdens djurpark.
De känns helt sjukt kul.

Samtidigt lite läskit, tänk om ja får komma på intervju, vilket ja verkligen borde få.
Tänk om ja får jobbet! Tänk om ja får jobb på skansen!

Vad skulle jag välja, vad vill jag helst, kan ja göra båda?

asså fan vet inte ens om ja får komma på intervju än o ja tänker redan såhär mycket xD

Nu ska jag skicka iväg ett CV till en praktikplats, ringa en potentiell praktikplats o käka ett äpple, de borde få mig att tänka på annat, hoppas jag :P

tur att vi inte har skoltid idag iaf, känns skönt :)
Dock måste ja plugga, har ju spanskaprov om två dar :S

Wish me luck :P

Ha de gott!
KRAMAR
Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0