But I'm running out of air and it's not fair...

Hej å hå

Trött som ett jävla spån idag...

Vilken jävla dag

E så sjukt förbannat trött o sur idag, de blandat me förtvivlan o en känsla av hopplöshet...

*Gnäll*

Att de allti ska bli såhär, så fånit...

Jag har bara så mycke ångest nu, de bara bubblar över, borde fan inte ens skriva de här, neggar bara ner folk.

Dugerångesten har varit fruktansvärd idag, fan klart att ja duger, men åt vem?

Asså för fan, att ens ta sig upp på morronen kräver ju krafter från tusen hästar...

Idag hade vi spanska, o huvevärk, sen va de lite avstämning i marknadsföringen och sen sökte jag jobb på skansen, tror, hoppas och vet att jag kommer få höra av dom och att jag ska jobba där i sommar, men fan ändå tänk om de inte skulle bli så, va fan skulle de bli av mig då?....
Sen ville ja fika å gå på bokrean men ja va inte ensam om att ha en gnällig dag så de blev lite bokrea innan ja gick till ICA o handla egen fika o en hel del mat istället.
Fick värsta ångesten över pengar, vill gå på Peace and love i sommar, men fan hur i hela helvete ska ja ha råd med det OCH överleva denna månad?!?
Kom hem o drog igång hög musik, So What :P tänkte att den låten e bra, då blir ja glad men hade glömt att de bara e en göra gladare låt, den känslan man är i släpps lös o förstärks men ja tror att de på ett sätt va bra att släppa loss lite tårar, de blir allti bättre efteråt...
Så gjorde ja kladdkaka, som blev misslyckad men god, om brödet som ja bakade blev misslyckat får ja se inom några minuter men har inga höga förhoppningar.

SÅ nu ska ja se på vampire Diaries, allti nåt iaf ;P

Ha de fint
Kramar
Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0