Och vad vet du om månljuset...

Förän du blivit sönderslagen under det
Och vad vet du om gryningen
förän du mött varje morron med sömnlösa ögon
och vad vet du om kärleken
förän du förgäves hatat den

Ni kommer få se er ungdom ruttna framför er!

HÅKAN, fina fina håkan.

Visst känns de fint o va vid liv, en da till...



Hallu :P

Ja jag vet, ja tjatar på om håkan jämt o ständigt, men han florerar i mitt sinne hela tiden nu :P

De där två låtarna e nog dom alldra finaste :)
Brännö serenad o Hurricane Gilbert :P

Har varit en mycket prövande vecka detta men börjar med att skriva om helgen :)

Bim va här, hade en härlig helg, va i Åre hela tin typ, kallt va de med :P
Skrev namn i snön på en äng, va på chokladfabriken åt på broken o jägar-pizza, och Bim åkte stjärtlapp nerför backen i Åre...inte skidbacken dock, då hade han mått xD

Va en väldigt härlig helg.

Den här veckan började med slädkörning, en hiskelig upplevelse.
flög o ramlade det första jag gjorde, sen ramlade jag en hel jävla massa o de va allmänt hemskt.
slog knäna blå o gula...
Sen blev de lite bättre och jag ramlade inte under de sista två timmarna. kändes skönt.

Sen satte jag lite press på mig själv o fick för mig att jag måste lära mig de här för att få va med på grupperna, jag fick panik o slutade sova. praktiken är jättejobbig o funkar inte ihop med no sleep.
På tisdagen ringde ja till mamma o sa att ja ville sluta, att ingenting va kul längre o att de inte fanns något att göra åt min situation, hon skällde ut mig förstås. men de behövdes nog.

Sen pratade jag lite med några fler o stannade hemma under onsdan, jag trodde att det kunde fixa sig över en dag men öhm de va sjukt dumt tänkt, gick till praktiken på Torsdagen efter att inte ha sovit något på tre nätter, gick totalt åt helvete. De åkte till Storlien o ja fick göra allt själv, hann inte prata med dom o gick o plockade skit gråtandes. När jag gick hem på Torsdagen grät jag och skrek ut över ängen "jag vill hem".

Sen grät jag nästan hela kvällen o stannade hemma under fredagen eftersom jag en en gång inte sov nåt. Ringde till min handledare på Fredagskvällen och frågade om det verkligen var så att jag var tvungen att lära mig att köra släde för att vara med på turerna som drar igång snart och nej så var det ju inte, jag kan följa med iaf och hjälpa till på andra plan.

efter det kändes allt bättre o nu vet ja att ja kan prata med dom, jag får lära mig att köra släde när ja vill o ja får ha mina villkor.

Efter det kunde jag sova :P O har sovit massor sen dess. idag har ja bara en lugn o fin lördag, har dammsugit men ja va tvungen :P va så mycke damm... kanske ska diska en aning snart :P

De här blev ju rätt djupt men ja mår bättre nu, hoppas att jag har hämtat mig till Månda och i övrigt ska jag ta det lugnare o försöka att inte stressa upp mig över allt.

Har dessutom ändrat internet-abbonemanget så nu kan ja surfa så mycke ja vill :)
känns mindre stressigt.

Ska ringa till Telia på månda för övrigt, de har registrerat ett spotify premium-konto för nästan fyra månader på mig o dratt de gånger två så ja har fått en faktura på ca 760 spänn som ja inte alls bett om, de här ska dom fan få äta upp!!!

Life is fun ;)

En annan låt som hjälper igenom de jobbigaste minutrarna i livet är förresten denna:
Little Marbles – Vacker

Så sjukt fin, fick förresten båda skivorna i födelsedagspresent av bröderna, :D!

Nu ska ja vila lite till, äta lite mer godis o kanske lite risgröt :P
dricka lite glögg o bara må :)

Ha de fint!
Stor KRAM
Maja


Håkan Hellström – Hurricane Gilbert

Håkan Hellström – Brännö Serenad





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0