Even if I lose the game, I'm all in, I'm all in for life

Lifehouse ♥!


Hallelåja :)

Maja e jätteglad just nu, vet inte alls va de för hemma e de jättejobbigt o ja ska snart dit o ja har ångest så in i fan o ja kommer sakna hundarna som fan för ja helt plötsligt stormtrivs jag med de ja håller på med, känns sjukt bra just nu!

Även om jag jobbar superhårt o verkligen borde vara fullkomligt slut dyker de bara upp massa glad energi hela tiden.

Det ska däremot inte bli lika kul att komma hem som jag hade hoppats på och just nu vet jag inte alls hur julafton blir men aja de ska bli skönt att komma hem lite iaf. fatta att de redan gått SJU veckor häruppe, helt stört!

Snart börjar skolan oxå o min rapport är ljusår från klar :/ känns som att ja kommer sitta i Övik den tionde o skriva för glatta livet i ett dygn men aja de ska nog gå bra :P

Vill inte åka härifrån om tre veckor, VILL INTE!

Har sökt en praktikplats på London ZOO idag men den börjar i februari o handlar om tigerbevarande, inte sådär jättemycke turism men om ja får den får ja väl försöka vända det så de iaf ser ut som de :P hoppas verkligen jättemycke på de nu. Ska skicka iväg ett mejl till Costa Rica nu oxå o sen ett mejl till P&L kanske, får se :P

De går sjukligt bra för musikhjälpen i år, dom e snart uppe TRETTON miljoner vilket är helt sjukt...
lixom över de dubbla av förra året!

Jag har inte hunnit lyssna så mycke eftersom ja varit på praktiken Månda-Lörda denna vecka. Har haft jättekul o de känns äntligen som att ja får va me lite mer trots att ja inte vill köra släde o de känns som att de sista två veckorna efter jul kommer bli sjukt kul :)

På Tisdag ska ja åka hem, vi får se hur resan går, men hoppas va i Linköping nån gång efter två på natten den 21/12 (eller ja 22/12 då) :)

Känner att detta blev ett mycket osammanhängande inlägg men aja så blire ibland :P

Idag har ja iaf varit ledig, sov väl inte sådär jättemycke inatt tyvärr men sov några timmar imorse iaf :P
Va på chokladfabriken förut, handlade massor som vanligt, superfarligt att åka dit :P
Ska packa min väska nu :)

Ha en superfin julvecka o glad fjärde advent :)

STOR KRAM
Maja

Go Jul ;)

Lifehouse – All In

Lifehouse – Storm





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0