And I'm so sorry, but not really...

FOB, förstås ;)
 
Hejsan, jag har inte bloggat på hela hösten och jag kanske ber lite om ursäkt för det, jag har twittrat mycket och hängt på instagram och tumblr däremot men inte här.
 
Det har hänt massor under hösten, jag orkar inte gå in på något av det direkt.
 
Kalas gick bra och var kul. Det går bra med psykologen, jag har slutat gå till akupunktur och sjukgymnast och så länge jag gymmar regelbundet mår mitt ben relativt bra, mycket bättre än förut i alla fall. Det är lite uppåt och neråt med det mesta och har varit det hela detta året, därför hoppas jag att nästa år blir lite mer stabilt.
 
bergodalbana är inget jag gillar...
 
Så, året är nästan slut och jag tänkte skriva en liten recap här, sedan ett inlägg om filmer o musik.
Efter det tänker jag skriva ett inlägg på engelska om ungefär samma sak, sedan kommer jag att fortsätta posta inlägg på både svenska och engelska, hoppas ni har överseende med det, det kommer nog bli mest engelska xD Detta eftersom jag vill ha fler läsare, men jag kommer nog att använda svenska rätt mycket oxå ;)
 
Så recap-2013 (bergodalbana ftw):
Tandläkarbesök som sade att min tänder skulle ramla ut innan jag fyllde 30
Lade om mina matvanor och godisvanor totalt
Läkarbesök som slussade mig vidare till astmamottagning
Astmamottagning som berättade att jag aldrig haft astma
Min astma visade sig bero på ångest
Läkarbesök som slussade mig vidare till psykolog och sjukgymnast
Mitt favoritband Fall Out Boy gjorde comeback :D
Mitt andra favoritband My Chemical Romance lade ner :(
Jag blev beroende av Twitter
Min favoritfestival och jobb lade ner, Peace & Love :(
Var i Amsterdam
Vi såg 30 Seconds to Mars i Stockholm
Vi var i Tyskland med musikkåren
Jag började gå till psykolog och sjukgymnast
Fick frikort på sjukvården
Jag var med mamma i Borlänge, tårarna brände bakom solglasögonen hela veckan
Jag var på Putte i Parken
Sony och jag såg Fall Out Boy live i Berlin
Jag började på vattengympa
Kalasmottagningen ägde rum och det var kul
Jag fick börja jobba lite på kontoret på NTM
Jobbade där i 8 veckor sedan tillbaka till tidningarna
Jag började jobba med min sociala fobi och min sömn
Var hos tandläkaren, allt såg mycket bättre ut
Akut tandläkarbesök 1 vecka senare, yey
Vi vann på musikquizet på Harrys rätt många gånger
Det blev jul och det var en bra jul :)
Snart är det nytt år...
 
Så, där har ni det ;) ska gå igenom filmer o musik i nästa inlägg ;)
 
Kram
Maja
 
Fall Out Boy – I've Got All This Ringing In My Ears And None On My Fingers
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0