There are never enough I Love You:s

Bedroom Eyes !

Tjo på dig :)
Förlåt att ja inte bloggat på en månad, har inte haft lust eller ork att skriva.

Det har hänt asmycket, mycket kul på jobbet (praktiken) o mycke kul på fritiden oxå.
Sist ja skrev så va ja påväg hem över påsk. Det var trevligt att va hemma!
Det va jättevarmt i påskhelgen, jag åt glass och gick runt i solen, nästan 30 grader både i solen o luften.
Sen va ja här tre dar o sen åkte ja hem igen. Lindas o Christophers inflyttningsfest (valborg). Det blev an mycket blöt fest, söp mig definitivt redlös och lite till. Var fortfarande bakis på måndagen xD Men hade iaf grymt kul!
Sen i början av maj snöade det här och i övriga Sverige oxå, va helt sjukt o alla va tjuriga, men så kom de mesta av värmen tillbaka o de har varit ganska fint tills denna vecka då de har regnat hela veckan, fast har oxå varit skönt :P
Vi har flyttat kontoret, äntligen, underbart skönt att ha nästan ett helt skrivbord till mig själv :O! Är sjukt stora lokaler så de känns bra :) Fint att vi kan äta lunch tillsammans :) 

På Onsda kväll ska ja åka till Övik :) , det ska bli jättekul, har saknat folket så sjukt mycke, både min klass o resten av öviksfolket. Kommer dock bli sjukt stressigt att vara borta fyra dar just nu men måste man så måste man :P

Har faktist inte så mycke att skriva om, vi har spelat bowling två gånger den här veckan, ja har suttit i entrén till caféet åtskilliga gånger, lixom life goes on you know ;)

Hoppas alla har en fin dag ;)
Stor KRAM
Maja

Bedroom Eyes – Blueprint for Departure
Så fin!, älskar deras låtar :)

Söderut – Du Är Söt
Underbart! :) (Arvika)

Veronica Maggio – Mitt hjärta blöder
:) Blir bara bättre o bättre!

Little Majorette – Bite The Bullet
Arvika!

Little Majorette – Let's Get Drunk
Lätt bästa sommarlåten, tar en in i rätt feeling på en gång!


Och sen kom Sverige trea i Eurovision, tycker dock vi kunde fått slå Italien!

Paradise Oskar – Da Da Dam
Finlands låt, dog totalt i Finalen, det var synd!

Jedward – Lipstick
Haha, jag trodde det skulle gå bättre för denna, skönt att de inte gjorde det!

Eric Saade – Popular
Eric, bra jobbat!, Bästa vi skickat på flera år! :)

Blue – I Can - Radio Edit
Asdålig comeback, men det har gjort mig sjukt nostalgisk och radioversionen av denna låt är mycket bättre än vad dom gjorde den live!

Och vinnarlåten:

http://www.youtube.com/watch?v=vvZlEAP5Z28

Faktist riktigt bra, och i stort sett allt är svenskt utom de som sjunger xD
Produktion, koreografi, kläder, dansare, körare = svenskt!

:)

Så det var nog allt ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0