Actually he's not gonna catch you at all...

Oh, Harry :)



Tjo på dig :)

Tillbaka i Dövik, inte en sekund för tidigt. Jag höll på att bli fulständigt galen hemma.
Kände att jag inte kunde slappna av alls hemma, kände att jag hade gjort det jag skulle och det var bara stressande att ha flera dagar när jag både var sjuk och inte rikigt visste hur jag skulle gå vidare med arbetet. Dessutom saknade jag allt folk, jag höll på att bli fullständigt knäpp.

Så i Onsdas kom ja tillbax hit, Torsda o Freda har ja lyckats få håll på examensarbetet och jag har kommit längre dom två dagarna är vad jag gjort på hela veckan. Skönt!, inte alls enligt tidsplanen men jag tror det blir bra iaf, har gjort lite saker som skulle gjorts nästa vecka oxå så de jämnar nog ut sig :)

Så igårkväll va ja o Josse på spelning på sliperiet : Oh, Harry. Den tidigare sångerskan i Hellsongs soloprojekt.
Det var verkligen helt underbart mysigt och hon var superunderbar på scen, hur kul som helst. Så lekfull o glad. Hoppas hon dyker upp på nån liten scen i sommar som jag av en händelse bara råkar gå förbi :)

Efter spelningen drog jag upp till korridorn på stora torget som vanligt på fredakvällar :P fest o kul folk :) de blev utgång på Olles. Va massa folk jag kände överallt, va jättehärligt :P Va verkligen en underbart mysig kväll förutom att ja hade ont i huvet, att jag med hjälp av några vänner råkade spilla en hel öl över mina byxor, jag inte hade knappt några pengar och att Dj'n hade lite svårt att hålla sig till en typ av musik...så haha, en mysig o rolig kväll sånär på allt de som ja nyss nämnde :P

Kan inte låta bli att tänka på att det inte är långt kvar innan det är den sista kvällen här i övik, det känns fullständigt förjävligt ju :( Ska bli jättekul me Borlänge visserligen o ja kan ju åka hit då och då ^^.

Är så sjukt trött, har så sjukt lite pengar, lite tid men är så jävla lugn just nu på nåt sätt, fattar inte hur jag kan va de men de löser sig alltid, tänker man så är det lätt att vara lugn :)

Har förresten ätnligen sålt min säng, o i stort sett alla andra möbler oxå :) känns bra, nu ska ja bara få ner allt i lådor o få bort de me bussgods men de tar ja om två veckor när ja e klar me skolan :) allt i sinom tid :P

Ikväll blire tacos o andra chansen men Josse, megamys :D

Nu ska ja åtrgå till att göra ingenting en stund :)
Ha de Fint ;)

Stor KRAM
Maja


Oh, Harry – Shift Happens

Oh, Harry – Avoid Notes (That Makes You Cry)

Oh, Harry – He Is Not the One


Så underbart mysig o bra musik :) Så glad att vi gick på de :P


Smegal
2011-03-05 @ 19:41:48
URL: http://drillemor.wordpress.com

Låter underbart! :)



Resan är tydligen 30/6-5/7 så det är väl superhelkört? How will I survive?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0