Varje gång du möter min blick...

♥ KENT ♥


Tjo :)

Då har man kommit in i korridoren, kommit igång me skolan o börjat gymma igen :D

Livet flyter på bra och det är jättekul i korridoren, tycker så mycket om folket som bor här! Idag verkar de som att vi ska ha filmkväll, MYS!

Helgen va superkul, fredagen blev mycket drickintag och en hel del snesteg men väldigt kul!
Lördagen va ja slut, men blev filmkväll. skitbra film-Scott pilgrim vs. The world och magnus betnér-tal till nationen
Söndan va de städdag och efter städningen åt vi pannkakor tillsmmans :)

Sönda o månda kväll spelade ja o grannen Guitar Hero, :D, KUL!

Sen har skolan börjat o de har flutit på bra. fungerar bra i projektgruppen och så.

Har inte så mycke att skriva, ë så mycke som känns bra just nu.
Saknar visserligen Jenny som e i Kiruna och ja saknar hundarna i Undersåker, men ja e i Övik o Övik e så fint o folket här är så fina :D

Lite hög på lycka just nu.

Måste börja planera fram mitt exjobb nu oxå, känns lite stressigt men jag måste börja planera det nu så att jag får med mig konsulterna på Visit Linköping i mitt projekt. Så förstudier och planering på kvällstid antar ja att de blir. Hihi dom kallade mig energisk och idérik, :P KUL att höra!

Men nu ska ja gå o kolla om nåt folk e hemma än, annars ska ja nog gå o handla lite på ICA :P

Ha de FINT!
KRAM
Maja

Kent – Varje gång du möter min blick




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0