I can do this on my own And if I fall I'll take it all It's so easy after all...

Some say we're better off without
Knowing what life is all about
I'm sure they'll never realize the way
It's too late

Somehow it's different everyday
In some ways it never fades away
Seems like it's never gonna change
I must be dreaming

SUM 41
(den va oväntad va?!?)


Tjo på dig :)

Maja e tillbax i dÖvik o de verkar som de blir partaj ikväll :D

Har varit en superlugn första vecka, har haft två dagars skola o sen lite hemarbete.
Va kul att se lite folk igen, de känns inte som om TIO veckor gått alls, känns som att vi gick ut ur skolan o sen bara va tillbaka igen...

Sist ja skrev va de fortfarande 2010 o ja hade förväntningar o förhoppningar om en stor fest med mycket sprit,
jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle gå så alls. Bim kom till Undersåker på nyårsafton och det var tur det, vi gick upp till mina arbetskamrater som jag verkligen tycker väldigt bra om och som jag fungerar bra med på praktiken, men de var alldeles för fulla för att vi skulle ha roligt så vi gick efter bara en timme.

Jag tänker inte ta upp här vad som gick snett men mycket sprit och mycket raketer kan jag säga var lite läskigt.
Bim stannade hela helgen och vi hade det bra, var som sagt va verkligen tur att jag hade någon där.

Sista veckan på praktiken var mycket hektisk och jag blev självklart superförkyld, kände inte att ja hade valet att vara hemma så jag gick dit de sista fyra dagarna i alla fall. På Onsdan och Torsdan tappade jag rösten ett flertal gånger vilket var lite jobbigt och på Lördagen som var min sista dag hade jag runt 38 graders feber o jobbade på ändå. Den dagen fick jag även en ordentlig febertopp men då va vi o käka pizza så de va inte när ja stod på släden iaf. För ja, de sista två dagarna fick ja köra släde hela turen, tre gånger. Det var sjukt kul och jag känner verkligen att jag fick min allra sista revansch igenom det.

Det kändes snöpligt att åka när jag äntligen börjat gilla att vara där och när jag äntligen hade kommit över min slädkörarskräck men till Övik for jag iaf i Söndas.

Jag flyttade in en korridor, i ett rum på 12 kvadrat. De första dagarna var jag mycket folkskygg och jag tyckte de va skitjobbigt att gå ut till köket o fixa mat. Men nu börjar de gå bättre o bättre.

Min granne e självklart jättesöt o gillar dessutom Kent vilket han spelar så högt så väggen dundrar ibland, han är dessutom jättetrevlig och go, va e oddsen för de då!

Sen min andra granne, hon e supergo, väldigt framåt, bra för mig som oxå e ny här då jag kan vara lite mer framåt än vad jag egentligen vågar. Ikväll e de sagt att de ska bli party med utgång, de låter fan inte fel.

Resten av korridoren (vi e 6 stycken totalt) är oxå supertrevliga så ja tror de här blir bra.
De flesta verkar diska efter sig o på Sönda ska vi hjälpas åt att städa i ordning lite så de verkar bra.

Mitt rum e inte så litet som de låter, de räcker precis lagom åt mig o idag har ja städat så de e nästan pedantiskt fint, men bara idag, kommer säkert se ut som ett helvete imorron igen :P

Anldeningen till att ja lyssnar på Sum 41 igen bara sådär då; jo ja va inne på Bilddagboken o kollade tillbaka lite, jag hittade ett foto från ett par jobbiga månader under gymnasiets sista termin, den här låten hade jag använt för att beskriva hur allt var och för att be om ursäkt till och få den personen som stod mig närmast att förstå att jag inte behövde någon hjälp. Jag önskar däremot att jag hade förstått att han hade rätt, att jag behövde hjälp, kanske hade livet varit annorlunda då och kanske hade saker och ting varit på ett annat sätt...

Intressant att tänka så men jag vet att mitt liv är rätt awesome o bra just nu, såsom de e NU :)

Så nu vet ja inte va ja ska gö' på ett tag, kanske komma på va ja ska ha på mig ikväll, har lite slut på idéer men de blir nog bra till slut.

Ha de FINT!
KRAM
Maja

Sum 41 – Some Say

Sum 41 – Pieces

Sum 41 – Noots

Sum 41 – The Hell Song

Tänk att ja nästan glömt de låtarna, lixom va tvungen att söka på Some say när ja såg texten under bilden!!!
Aja kul att hitta tillbaka sådär :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0