Our Time Is Running Out!

♥ MUSE ♥

Tjo på er!

----Blogginlägg från tågresa, 21/4 - 2011----

Förlåt som vanligt för jag lämnat er i ovisshet så länge, nu igen. En god bloggare I am NOT ;)

Idag har vi ätit påskkaka på kontoret, supermysigt. Nu är jag påväg hem, hem till Linkan that is. Jag har haft en sån hemlängtan på sista tin, så de ska bli trevligt. Blir påskfirande med middag o ägg, i år blir det nog ingen äggätartävling trots att min historia om vår familjs äggätartävling spridits sig som en löpeld på kontoret.

Just nu sitter ja som sagt på tåget, lyssnar på musik o skriver i word så inlägget kommer bli lite fördröjt. Det är lite mer än en timma kvar till Mjölby nu, klockan är 18:29 här.

Dom senaste två veckorna har ja jobbat/haft praktik. Ja håller på med ett schema till funktionärerna vi ska ha i sommar och diverse andra småprojekt. Jag är ju praktikant fram till 25 maj nu men det betitlas ju som ”assistent till informationsansvarig”, från den 30 maj till den 8 juli har jag jobb som just det här på P&L :D

Det känns så himla superbra här, alla är så snälla o goa o ja har så roligt, de e en jättemysig arbetsplats. Dessutom känner jag att jag får utrymme för egna idéer och initiativ vilket verkligen känns bra och utvecklande.

I helgen va Bim här, de va kul, va mycket varmt o soligt. Helgen innan det tittade jag på tv-serier heeela helgen. Har sett igenom säsong fem o sex av How I Met Your Mother och säsong ett o två av Being Human som för den delen är den bästa vampyr/varulv/övernaturligt – serien of all time. Se den! Har tredje säsongen kvar av Being Human :)

Nu åker tåget förbi Hallsberg, har för mig att tåget vänder på nåt vänster så att ja kommer börja åka framlänges efter detta stopp meeen de kanske inte allti e så, vi får se, va så sist :P

Det har inte hänt så mycket som jag kan uttala mig om här men iaf så en kort summering av de två senaste veckorna är att ja kört bil och överlevt, Moa överlevde oxå, The Strokes - släppet var überkul händelse, inte för ja lyssnar nåt på dom men de e många som önskat dom o folk blev väldigt glada för det, Stiko spelade på caféet, de va fint, Min lillebror bestämde sig för att bli funktionär o har blivit antagen av P&L bazaar, kommer bli kul :), Jag köpte biljett till Arvikafestivalen idag, nu ska ja bara få någon att åka med mig :P

Typ nåt sånt….o nu åker ja framlänges helt plötsligt :P skönt :)

Idag gjordes en vårlista på kontoret förresten, mycket go lista:

Peace & Loves vårlåtar

Nee, nu ska ja blunda lite o fortsätta lyssna på musik ;) Ha en fin påsk o ät många ägg!

Kramar på er!
Fred o Kärlek ;)
Puss Maja

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home

Har letat efter denna låt i flera veckor, UNDERBAR! :D

The Deer Tracks – Ram Ram

Arvika :) :) :) !

Lissi Dancefloor Disaster – Glowing Hearts

Arvika :) :) :) !

The Baboon Show – This Is How Your Story Ends

Underbar!

The Vaccines – If You Wanna

Dansa loss!

Anna Ihlis – There will be Anger

SÅ FIN!, underbart härlig låt, helt såld :P

Icona Pop – Top Rated

Arvika :) :) :) !

 

Muse – Time Is Running Out

Och rubrik-låten, en gammal goding :) Min favoritlåt just nu :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0