When I come around....

http://www.youtube.com/watch?v=hPbhoMEwpDA
Jag älskar Green day, men det här var underbart, I give you: Honeywagon :P

Den här veckan har jag lyckats bra på pluggfronten, söka LIA-fronten och laga-god-mat-fronten.
Men städningen är som den är och psyket ja de e va de är. Ja har lyckats bra me gymmandet med.

I Tisdas tror ja de va så fick ja reda på att en gammal klasskamrat från mellanstadiet dog i helgen.
Det är ofta det dör någon som jag gått i samma skola som men aldrig har det varit en bänkkamrat.

Han var 10 år och jag var 12, Vi var väl vad som kan kallas bästa ovänner, sånna där som egentligen inte vill vara vänner och slår varandra o håller på men som samtidigt sitter breve varandra varje dag och som samtidigt har roligt även om de har blåmärken från alla slag.

Jag har fina minnen av honom och jag kan ärligt säga att det känns förjävligt att veta att han är död.
Jag kände inte den nittonårige killen som dog helgen, för mig är han alltid tio år.

Jag kommer inte glömma, och jag kan inte sluta tänka på det här.

Världen är allt för orättvis, vad finns det för rättvisa?
Mina tankar går till hans bror som förlorat både dotter och bror inom loppet av ett år.
Vi har aldrig varit vänner, vi kommer aldrig att bli, men jag skänker honom en tanke...

Det känns så konstigt att skriva det här, men jag behöver få det här ur mig, inte för att det kommer lämna mig men det känns bra att skriva av sig lite ;)

Hoppas han har det bra där han är...

"I worry I won't see your face
Light up again

Even the best fall down sometimes
Even the wrong words seem to rhyme
Out of the doubt that fills my mind
I somehow find, you and I collide

I'm quiet, you know
You make a first impression
I've found I'm scared to know"

Howie Day – Collide - Acoustic Version

"Even the best fall down sometimes
Even the stars refuse to shine
Out of the back you fall in time
You somehow find, you and I collide"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0