Och nu har ni nog förstått att det sista tåget gått...

Ludwig bell ♥

Det känns så onödigt allt idag, allt är så meningslöst.

De finns så mycket som man kan och borde och vill, mitt i allt så ska man räcka till!
Melissa Horn har alltid kloka ord!

Jag borde söka LIA-platser men allt känns rörigt.
Jag läste lite i ekonomi-boken men det är stressigt att veta att man har sex kapitel kvar till man faktist är på rätt blad :/ Jag borde jobba med amadeus :/

Vi har varit på Ulvön i Torsdas o igår. De slutade med migränanfall, va helt borta igårkväll o inatt :(
Hade fotfarande ont i huvudet när jag gick upp, har känt mig svag o slut hela dagen.
Har inte kunnat sitta vid datorn, och nu när ja gör det känns det mest jobbigt, rädslan för att huvudvärken ska komma tillbaka och gå över i migrän igen spökar :(

Jag har insett en sak idag, jag är i ett fängelse...
Överallt finns spöken, spöken som på ett eller annat sätt plågar mig.

I mitt hus bor den förtsa kille jag pratade med här i Övik.
På min skola finns den första killen ja föll för i Övik (nej inte i min klass!)
På utekvällarna möter ja den gifta killen som ja trodde så mycke mer om.
I min mobil finns hundratals sms från samma människa, alla lika fina.
Allt påminner mig om att jag inte borde falla för de som inte faller för mig!
facebook är värst, där finns ALLT, speciellt bilder och man kan sitta och längta till ett annat liv.
ett annat jag i en annan tid...

Varför falla så hårt jämt, SUCK!

"Jag vet jag är en idiot
och hela stan vet vad jag gjort
Jag förtjänar hur jag mår
Två hinkar salt i mina sår"

Trött på allt, slut på allt.
Vaknar nog till imorron nån gång tror jag ;)
De blir nog bra i slutändan.

Och en dag träffar jag någon som vill ha mig var jag än är, någon som faller lika hårt för mig!
Måtte den dagen komma snart :(

Ludwig Bell!
Lyssna!

Ludwig Bell – Jag är en idiot

Ludwig Bell – Kärlek slutar alltid med bråk




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0