Du min vän i livet...

:) winnerbäck förstås :)

Hej hej :P

I Fredas va ja på fest, de va kul, Ida hade fyllt 20, klart man måste fira ;)
Vi hade riktigt roligt, tur att jag var där med tanke på hur psyket annars hade mått av den kvällens totala dumsmsande, man ska inte blicka tillbaka va? Jag är för hopplös :/

Annars så smsade jag ju med Bim med, han satt på bussen påväg hit :D, jag fick väl sms varannan mil om hur seg bussen var, haha :P

Bim kom hit vid ett ungefär på natten och så gick vi till max o åt lyxshake o pommes o sånt där gott :P

På Lördan tog vi först en liten promenad längs vattnet i solskenet och sedan gick vi in till stan efter att ha lekt i hinderbanan förstås :P Vi fikade och så gick vi till botnia-station o tittade på den, jag såg att linbanan upp på varvsberget va igång så vi åkte upp dit o där va de några som tränade backhoppning, häftit :P Vi satte oss på andra sidan av berget i solen, där satt vi ganska tysta, det var som att man inte fick bryta den naturliga tystnaden som var, väldigt härligt ställe att sitta på, eller ja inte om man inte vill att dåliga tankar ska få vandra fritt, tur att man inte va ensam där så vi kunde prata lite och bryta tystnaden :P

Senare åkte vi ner igen o så gick vi hem en stund o så gick vi o handla o laga mat, de blev gott :) O så blev de öl/xider på Harrys fram till tio ungefär o en promenad längs vattnet o hem :P
Sen godis o chips o sova :P

Idag va de hemskt väder så det blev mest innesittande, käkade pizza :P
Bim åkte vid halv tre :/ har varit kul att ha honom här!

Den här helgen gick så otroligt fort till skillnad från mina ensamma helger som bara segar fram :P
Jag har iaf jobbat lite me amadeus nu ikväll o så håller ja på o tvättar nu, så lite nytta har ja gjort :)

Har kommit långt i Amadeus nu, blev klar me fjärde kursen i Fredas, vilket betyder att ja bara har tre kvar :)
eller två o en halv eftersom ja kommit en bit in i femte :P

Tack för en rolig helg Bim :)

Stor kram från Maja
Ha de fint! :)

Lars Winnerbäck – Du min vän i livet

.....
2010-12-04 @ 12:36:03

Visst får man titta tillbaka och tänka på det roliga men ibland tar det slut de som man har å kommer aldrig tillbaka igen...

Maja
2010-12-04 @ 14:05:29

men va fan i helvete, hatar när folk skriver utan att skriva sitt namn...



Vafan menar du med det, e de förbjudet att vara bästa vän med sitt ex?!?



Jag blickar tillbaka ibland men vi båda har gått vidare, vi båda har självständiga liv och vi råkar vara goda vänner.



uttala dig inte om saker du inte vet nåt om!

Och vem är du???

maja
2010-12-04 @ 14:08:46

och det jag blickade tillbaka över var ju inte ens det, det var ju en gammal vän som hörde av sig helt i onödan, trodde en dum sekund att jag kunde lappa ihop det men det kunde jag inte. på den punkten försöker jag verkligen gå vidare men de e svårt när hon hela tiden dyker upp överallt, Tack för att du påminde mig...verkligen jättekul ;) suck!

....
2010-12-05 @ 00:57:27

varsegod för påminelsen!!

JA mena inget om ditt ex.

det är väl jätte bra att ni är vänner å att ni trivs me det..

Ja menar mer i smsandet att man få blicka tillbaka på det roliga men ibland tar de slut, de va inget me ditt ex alls å gör... Det är toppen att ni är vänner..



Du får bli hur arg du vill men ja tänker inte skriva ut mitt namn..

Ps.
2010-12-05 @ 00:59:08

föresten hur dyker hon upp hela tiden?

Varför är de så jobbigt Ds

Maja
2010-12-05 @ 13:28:58

Det är inte något som någon har att göra med speciellt inte någon som jag inte ens vet vem det är! Har inte ens skrivit ett blogginlägg om det, ett sånt avskum som hon är inte värd det!

....
2010-12-05 @ 15:04:13

Okej tråkigt!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0