"Sista-minuten-Maja"

haha, nej de e inget smeknamn ja vill att ni snappar upp men ja gör iag själ för de xD

Hade tänkt att ja skulle ringa vårdcentralen o få ut allergimediciner i förra veckan, men gjorde de idag.
Va sjukt krånglit, fick ringa två gåner till linköpin o två gåner till Ö-vik men nu har ja iaf fixat de :)
Får vänta till senast Freda innan recepten kommer in så de e väl lite halvsådär men äsch.

Sen så va ja ju så bra igår, skrev klart min rapport helt å hållet o gjorde klart tävlingen till bussen.
Sen skulle ja bara surfa lite, men då kom de upp en ruta "du har virus, installera detta och det fixar sig", tror ni ja tänkte men nej de e säkert en trojan, Nej så tänkte ja inte...tänkte inte alls när ja tryckte på okej, så vid åtta på kvällen igår hade ja plötslit en trojan i datorn.

Så satt uppe till ett på natten o försökte på alla möjliga sätt att få bort de men nejdå de gick inte, o den stängde mitt virusprogram så ja inte kom åt de heller, wiho.

Som väl var så kunde ja nå mina dokument o säkerhetskopiera dom :) hade inte vart kul annars.
Idag tog ja me datan till dataexperten på skolan o han installerade om hela systemet så har suttit en stund här på eftermiddan o installerat in spotify o lagt in mina dokument o bilder.

Så inget förlorat mer än tid :P

Sen hade ja ju tänkt att flytta min adress, tror ni ja gjort de, nope x), gör de hemma sen...

Har lämnat in mitt friskiskort o fryst de, så de e ju bra gjort iaf :P

håller på att packa nu, men roligare att blogga :P
roligare att göra allt annat än packa :P

Men har kommit ganksa långt, ska bara pressa ner de sista :)

Fattar inte alls att ja inte ska komma tillbaka hit på ett jävla långt tag :S

O ska gå till skolan vid fem imorron, yey...

Aja, nu ska ja ladda upp lite bilder, sen ska ja packa klart ;)

Ha de gott!

KRAM
Maja


"Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till..."


Melissa Horn ♥

kommer sakna <3
Gonna miss Ö-vik a lot ♥
Smegal
2010-03-28 @ 23:33:23
URL: http://youtube.com/drummlan

Bättre en sista minuten-Maja än ingen Maja alls! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0