Hey där ;P

Kul me utgång i 20 minus o snålblåst xD

Vi va två ettor o resten tvåor som kom till festen på nygatan.
Dök upp ett antal musikmakare oxå :)

Enormt dålig uppslutning från vår klass men äsch va gjorde väl de.
Ja gick ut med tvåorna själv sen på Harrys :D
Vi hade askul.

Min rosa utstyrsel kändes helrätt men fick inga ragg på de direkt.
Eller jo ett kvart i två ragg xD
Snacka om desperataste haha, fyfan.
Tur att klockan va just kvart i två så dom andra ville gå hem :)

När vi gick hem va ja väl ganska på örat så ja frös inte, ja fatta ju att de va sjukt kallt men inte kände ja de.
När ja kom in hade känseln i låren försvunnit helt, den återvände en bra stund senare.
De va inte förän ja druckit en liter vatten o lagt mig som ja börja frysa, antar att ja nyktrade till xD

Hade iag väldit rolit o dansade en hel del :)
Kommer sakna tvåorna som fan sen :/

Förresten ja fick ingen intervju på kolmården men screw that bara att ladda om o försöka igen nästa år.

Nu måste ja laga mat o sen ska ja plugga, yey, har en hel del att plugga till veckan...

Ha de bra ;P
KRAM
Maja

ROSA!!!
Vem hade kunnat ana att lilla jag skulle våga gå ut såhär xD
Och ja förlåt för den stökiga lägenheten, den e min o ja gör va ja vill me den ;P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0