Säg mig att det finns något mer, mera än Ikeasoffans tystnad...

Oskar Linnros ♥


Hej hej :)

Ja e snart påväg ut igen men måste skriva lite om min första vecka i döviket ;)

Den började bra med utgång, de har ja skrivit om har ja för mig :P

Första dagen i skolan åkte vi till Mannaminne, det var mysigt och en bra start.
Vi fick en speciell träff med Anders Åberg (skaparen av mannaminne)
Det var höjdpunkten på hela dagen :)

På Tisdagen va vi på Högbonden och besökte fyrtornet, de blåste nåt så in åt fan o båten flög fram över vågorna :P Va väldigt trevlit ställe :)

På Onsdagen hade vi liiite skola, rapportskrivning.
Sen blev de terminens första FIKA :)
Blev mysiga reutherdahls :D

Torsdagen bjöd på ekonomistudier, somnade inte, koncentrerade mig för hårt xD
Fredagen va likadan men då blev de iaf utelunch på ny lunchstället Il Romanos som ja tycker alla öviksbor borde testa, ligger mitt emot vår skola o har bra o god buffé :)

De blev en lugn fredakväll o de e en lugn Lörda, skulle vilja gå ut ikväll men min ekonomi mår redan så dålit, får nog bli nästa helg, eller ja vi får väl se x)

Va o såg Kungen inviga resecentrum förut o nu snart ska ja gå ut o titta på insidan av de nya resecentrumet o se på vattenshow i hamnen, KUL o spännande :)

Blir att åka till Umeå nån gång i höst då :D ska bli KUL :D

Nästa vecka blir de tre dagar ekonomi o två dar på ulvön :P

Känns på nåt sätt lite tomt som om ja missat nåt riktigt bra :/ känns inte helt okej :/

Ha de fint!
KRAM
Maja

Oskar Linnros – Annie Hall

Oskar Linnros – 25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0