Snöstorm...

men va fan..snön viner tjock utanför fönstret :( jag vill ha vår, de va ju så skönt me sol äntligen...

JAG VILL HA SOMMAR NU,
tänk att kunna gå ut barfota i gräset i värmen å bara känna att värmen omsluter en...

blä blä blä....
vill inte gå ut, hoppas de har slutat till dess....

Tänkte att jag skulle gå å simma nu på förmiddan xD ställde in den planen direkt, jag menar-ge sig ut på en tjugo minuters promenad i de här, NEJ....

e frusen å trött, grannen väckte mig vid sju idag med :( asså igår när de va okej väder så förstår jag ju att man beskär sina träd även om klockan e sju på morronen men i snöstorm, han e ju helt tokig...

Har verkligen sovit dålit denna vecka, hoppas de blir bättre till helgen för på konserten vill jag vara på topp :D

Har klarat alla tre repitionerna nu bara sluttestet å om ja vill lite extratester kvar, sen e de bara å skriva upp. men de e ju fyra veckor dit....(körkortet asså)

Kram Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0