panik...

fan va stressad ja e, o ja vet inte var ja ska börja, vad ska ja fixa först, FAN bara två veckor kvar till flytt nu!!!

Bara en vecka kvar på skansen!
Bara en vecka kvar i Stockholm!

Jättetrött, stressad, illamående, ARG, svimfärdig, trött....

Gnäll, o suck, jag e inte redo...

Jag är inte som andra i min bekantskapskrets, jag slänger mig inte bara ut o hoppas att jag klarar fallet...
Varför gör jag det här, jag vill bo där, varför måste de va så sjukt långt dit, hur kan jag vilja till Sydamerka sen då, hur kan det vara mitt mål när jag har panik över 80 mil, suck, jag är verkligen DUM..och trött för den delen, haha

Och jag hatar SJ bara så ni vet, dom e inte bra.

Hade iaf grymt kul i helgen, Sthlm Live i Fredas va helt å hållet underbart, höll på att dö av garv.
haha David Druid drog biljetter
"jaha två personer, dejt tänkte jag säga..."
"haha nej, bror och syster ;P"
"jaha...."
hahaha
och felsägningarna va bäst eller när Kodjo kommer in o börjar dansa runt lite o klappa händerna så åkte sladden ur mikrofronen, underbar reaktion xD

Men felsägningarna
"en 108-årig tant skulle man gilla...gilla..vafan"
"Honom brukar jag tänka på när jag försöker komma för tidigt...försöker...sen när försöker man det..det va jävligt konstigt sagt..."

HAHA

men det mesta går inte att förklara, det blir interna skämt istället :P

sen skansen o grönan med hela familjen igår.
De blev
Skrattkammaren (spegel,spegel xD)
slänggungan (helt å hållet underbar, åkte två gånger på rak, skakade av köld efterråt, men fan va vackert de va!)
vilda musen (haha, jag som trodde den va för barn, haha, fan va ja skrek xD, underbar bild)
Lustiga huset (crowded, klaustrofobi, helt stopp i discosnurrrummet, höll på att svimma, skippade mattan :()
MAT xD
Katapulten (BÄST, hade lätt kunnat åka en gång till xD, helt underbart o fan va ja gallskrek haha, satt mot vattnet, helt underbar utsikt, upp,neeeer,upp,neeeeeeeeeeer,upp,står stilla,länge,neeeeeer,upp,neeeer xD
kvasten (förstörde det genom att blunda xD, fick upp ögonen tre gånger, två med utsikt mot scenen där sommarkrysset höll på för fullt och en på fotot xD)
Radiobilarna (Jag åkte inte, köpte en collegetröja o satt o värmde mig på en bänk istället)
Pop-expressen (jag åkte definitvit inte, jag å lillebror gick in i det nästan tomma lustiga huset som var mycket bättre denna gång, såå kul, o avslutades med matta :D
Lustiga huset (en sista å tredje gång, sen blev de hemåt)

Va väl där en fem timmar :P

Kom hem runt elva :D

Så slut :P

Idag är en latdag, 16:20 ska ja se på reprisen av top gear som börjat igen, men missa de i Tisdas, helt underbart program :D

Ska spela lite sims nu, måste ju göra nåt produktivt så ja slipper tänka på att reseplanera...

Ha de bäst
KRAM
Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0