Hej och Välkommen!

Nu när det blivit nytt år och allt hade jag tänkt att börja med lite nya vanor, en av dom är den här!
Det kommer att ta tid för mig att lära för det här är min första blogg så ni får ha tålamod helt enkelt!

Här kommer lite fakta om mig så att ni bättre förstår vem ni läser om:

Ålder: 18 år
Längd: 173 cm
Smeknamn: Ella_Jeppson, Lonely_Lintu, Lintu, Ella, Majja-Majja, Majzan, Majken, Majki, Tobbelover, Safety_First, Majis m.fl. :P
Ögonfärg: havsblå
Hårfärg: naturlit blond men just nu e de ganska sandreaktit istället....
Klädstil: H&M-kläder me lite jeans å linnen å sånt. Konsärtröjor e ja även mycket glad i :)
Civilstånd: Pojkvän
Skola: Himmelstalundsgymnasiet-3DjLi(Djurparkslinjen) is the shit :D
Intressen: Djur å Musik :D
Favoritmusik: De e en himla massa men ja gillar mest Fall Out Boy och My Chemical Romance :)
Favoritdjur: Tigrar, andra rovdjur, Kameler å ormar :P
Fritid: Spelar Barryton i Mjölby Ungdomsmusikkår (bodde tidigare i Mjölby i tolv år innan jag flyttade till linköping i juni-07), träffa kompisar, plugga sönder mig, gå på Friskis o Svettis :P och träffa min Bim :D
Familj: Mamma, två bröder å en som e som en bror. Pappa o en halvbror. En katt.

Tjao nu vet ni alldeles för mycke om mig men de va väl bara rolit :P

Kram Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0