jag är så förbannat klantig xD

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!

aj vadå, jo jag bestämde mig för att när jag hade en låda i händerna och inte såg bildörren så var det en bra idé att SPARKA igen dörren, allt hade gått bra om jag inte hade missat dörren med foten och istället drämt smalbenet i dörren, blev en fin bula som kommer bli ett underbart blåmärke imorron :)

fyfan va dum jag kände mig...

å fan vad jävla ont de gör x)

haha, nu har vi iaf flyttat de mesta :P (bara en soffa, en fåtölj, ett bord, en TV, ett skrivbord och några få lådor kvar. det mesta ska dock kastas, säljas eller ges till välgörenhet)

städning ska göras innan nyår å sen e allt klart :D

Sa jag att jag har ONT xD

aja, imorron blir de katthemmet från 8 till 12 (mamma skjutsar, för tågen går inte så tidigt >..<)
men de blir kul, sen ska ja träffa Amanda :D ska bli himla kul :D, ska gå på mellandagsrea å fika på stan :D, de va längesen sist :P

bäst att sova, ska ju upp halv sju imorron :P

gonatt å kram Maja :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0