2010

I år händer det stora saker!

En bror fyller 18, den andra fyller 19 och tar studenten, asså WOW.
En tredje bror blir tolv år, börjar alltså sexan.
Min lilla Kusin fyller 6 år och börjar alltså förskolan/sexårsverksamhet/nollan.

Det e häftit, ska bli kul att se brorsan ta studenten :D känns sjukt overkligt.

Jag ska åka till Åre om en vecka :D ska bli nå' så jävulskt kul :D

Om två veckor e de melodifestival här i Ö-vik
Ska bli rejält kul att gå på välkomstmiddan o se alla artister in real life, men allra roligast vore de naturlitvis om ja får göra mitt jobb som lots oxå så håll tummarna för att jag blir uppringd eller mejlad snart :P

Sen blire massa skola, o sen blire TUR2010 i Göteborg, alltså turismmässan.
De blir fem dagar i Göteborg, trevlit trevlit :D

Sedan åker jag hemåt, den 1 april o firar påsk.
Så har vi självstudier i två veckor.
Sen blire LIA-praktik, ska bli enormt kul.

LIA-plats e inte klart än men tankar om något inom Östergötland o guidningar o sånt håller på att formas i mitt huve :P

Efter LIA blir det förhoppningsvis dax att jobba på Skansen igen, hoppas o håller alla tummar ja har för de!

Förhoppningen e att ja kan hänga me på resa med MUMK oxå :P

Så blir de skola igen, har hört att det blir intensivt så bara att ladda :P

I November börjar andra LIA och just nu e ja inne på Peru eller Ecuador men allt sånt e inte klart i huvet än :)

Kanske avslutas året på andra sidan året eller så blir de hem dan innan o Linköping som gäller, allt sånt får vi se då, e ju trots allt över 11 månader dit ;P

Nu ska ja kolla på herrfinalen i Konståkning på webben :D
Love konståkning!

Good day ;P!
KRAM o PUSS
Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0