Åre, migrän o kändisfest...

Hallo!

Åre gick bra, snöandet avtog till Torsdagen och resan dit gick rätt okej, bara en liten incident, alla klarade sig så ingen fara.

Va jättefint i Åre men fan så kallt, 25 minus o orednlig blåst, trodde jag skulle svimma några gånger när bihålorna tjurade emot varje gång man gick in från kylan. blev så jävla snurrig.
Va kul på Bygget :D men apmycke folk.
Blev inga skidor, dock lite pulka :)
Hemresan var helbra, o behövde inte åka i några fåniga led, så de tog bara fem timma istället för åtta :P

När ja kom hem i Söndas va ja helt slut, had inte sovit mer än fyra timmar någon natt på över en vecka o satte mig o käka nötter o godis istället för kvällsmat.
Jag kunde inte sova fast ja va trött så ja satt kvar uppe ett bra tag.
vid halv ett precis innan jag skulle lägga mig började allt snurra, sjukt äcklig känsla, låg bara o väntade på att svimma men somnade istället.
När jag vaknade vid 7 snurrade allt fortfarande och de va ingen idé att ens försöka ta mig upp så jag blev hemma. Fortsatte sova och sen vilade ja resten av dan. åt som ja skulle o så.
På kvällen lyckades ja ta mig upp o gå på mötet för lotsarna iaf, där fick man kvällsmacka, gott :)

På Tisdan va ja fortfarande lite matt men klarade av att ta mig till skolan iaf, efter skolan gick vi o fika men ja fick huvevärk så ja tjurade ihop o gick hem o la mig.

Kom på på Tisdagen att de förmodligen va ett migränanfall ja fått, brukar ju oftast vara huvevärk men ibland blir de illamående o svimfärdighet oxå.

På Onsdan blev de lite skola o sen tog ja de mest lugnt, va fortfarande lite matt.
På kvällen däremot va ja o Jenny på iXumba-danspass, hihi va kul.

Igår va de lite skola igen o sen blev de att ta de lite lugnt o ladda inför kvällen.
Vid åtta va vi på statt på välkomstfesten för melodifestivalen.
De va rätt god mat, men ganska lite drag.
Fick iaf en bild på mig med Salem o en bild på mig med Måns.
haha
Va sjukt pinsamt o man kände sig ganska malplacerad, lixom va fan hade vi att  göra där.
Dom satt ju mest därinne vid sina reserverade bord medan vi fick stå o äta o mingla runt lite, men man vågade ju lixom inte springa längst in i hörnen o prata med dom, de va ju inte de dom va där för precis.
Hade tur att projektledarn e så go som tvinga mig att gå fram till Måns, ja hade aldrig vågat.
Kände mig väldigt fjortis men äsch, nu har ja bilden så ja tänker vara stolt.

Ikväll blir de mer kul, för vi får gå på genrepet oxå :D
Kommer nog inte se så bra för vi sitter nog lite avsides men på första raden iaf :P

Intressant o rörig vecka detta.
Mycket lite skola men desto mer verkstad...

Har sökt några lia-platser idag men e fortfarande lite för feg för att ringa den ja verkligen vill va på..vi får se om ja vågar idag....har ju 1 timme o 15 minuter till på mig iaf.

Ha de bra!
Kram o Puss
Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0