Sjuk

Jag lovar, de e inget fel på mig, inget som kan behandlas säkert iaf men imorron om ja fortfarande har feber tänker ja fan tvinga dom att kolla mig!

E så sjukt tråkigt att va sjuk, o ha feber över en vecka, nej jag vill va frisk nu!!!

I skolan idag, lyssnade på en mycket bra föreläsning av VD:n för astrid lindgrens värld, väldigt intressant.
Sökte jobb där i vintras men fick inget, ska väl söka igen höhö :P

Sedan blev de god lunch på stan med klasskompisarna, kanonkul! ;P

Tillbax till skolan efter det för utdelning av datorerna :D, trevligt!
fina va dom med.

Just nu sitter ja på min egna dator eftersom ja har musik på denna :P
Funderar starkt på Spotify premium just nu men vi får se, egentligen får man ju inte instalera något mer...

snart blire idol :D o chokladbollar :P
Kul att min favorit e kvar fortfarande o de hoppas ja att han kommer vara länge till...
Erik, haha Söt e han med :P
Men sen finns de ju en hel del andra bra :P
vem e din favorit?

De känns så som freda idag, eftersom ja ska va hemma imorron o sen e ja ju ledi månda med :P hade vart en bra helg att åka hem men ja e ju sjuk så tyvärr :/
Men usch, vill inte ligga ner en hel kävla helg till...
O de hade vart askul att gå 5-6 kilometer in i skuleskogen imorron, o tullbaka ut :P synd...

O yey, förhoppningvis kommer mina Cd-skivor som ja beställt imorron, men ja har säkert otur så de inte får plats i lådan eller hmm, ja kanske ska stå där när postgubben kommer så jag får det då :P, jaha då har ja nåt att göra mellan två o halv tre imorron då :P

De e iaf
Muse (såklart)
Winnerbäck (ny skiva, äntligen nya relationer :D, kan ju inte lyssna på dom gamla)
Katy perry :P
Pink
lily allen
o en singel med muse oxå, STARLIGHT, deras absolut bästa låt :)

Men nu ska ja kolla FB o sen ska ja göra chokladbollar o glo på idol :D
Gonatt ;P
krya på mig!
KRAMAR
Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0