"I want it now"...

Psykbryt :(

Va på halloweenfest igår, va mys o kul, blev väl lite på örat dock x)
Har inte vart full sen typ i våras (eller lite på mallis men de va så lite så de räknas fan inte)

Dock va ja mkt trött innan så ja blev helt slut o höll på att tuppa av hela tin xD
sen så va ja redan lite nedstämd o att en nedstämd vän började prata nedstämdhet gjorde inte det hela bättre så mina minnen av festen är mest att ja höll tårarna tillbaka även om ja skrattade mycke, även om de verkade som ja hade kul. bilderna visar att jag tydligen hade kul, ja ser ju så för jävla glad ut :P

Va lite småkul att de finns bilder på mig med en massa grabbar när ja bara gick runt o kände mig asensam o tänkte att ingen här vill ha mig, haha varför e de då jag å massa killar på bilderna, jo de bara blev så.

Jag önskar dom tankarna kunde sluta, ja menar ja vet ju att folk vill ha mig här, att jag duger o är bra så varför skriker de i mig "du duger inte", suck, ja måste få dom att försvinna...men hur?

jag brukar ju va så bra på de så måste nog jobba på den biten.

ojoj

negativiteten flödar x)

E så sjukt trött idag, har inte fått nåt gjort alls, eller jo jag har värmt fryst mat o plockat in disken x)

lyssnar massor på gammal Muse-musik just nu, bäst e "Hysteria", har ju lite att catch-up-on, dom har gjort lite fler album än vad ja hunnit lyssna på :)
Å dom e ju sååå bra :)

"Cuz I want it now
I want it now
Give me your heart and your soul
And I'm breaking out
I'm breaking out
Last chance to lose control"

http://www.youtube.com/watch?v=k7la0SndoCI

asså gittarren e ju bäst, helt underbart fint :)

Jag lyckaes få igång en pluggrutin i veckan iaf, så nu måste ja fortsätta me den, jobba på ett grupparbete och börja träna igen nästa vecka, haha känns som ja kommer glömma massvis.

Har glömt massa födelsedagar nu, jag blir så caugt up i det ja gör att ja glömmer allt omkring, måste ju göra klart min outfit oxå, om bara den vikitgaste biten av det kommer på månda så ska de nog gå bra ;P

Längar till Freda, :) då kommer ja äntligen somna hemma, ja kommer få krama sönder min mamma o min kisse :) sen blire Lörda å då blire melodikryss med pappa o mamma o sen ska ja nog försöka fixa de sista inför festen o fixa till mig själv oxå :) så sen blir de hundraårsfesten, årets stora fest :) å oj de e väl bara ja kvar då som inte fyllt än xD. på söndan vet ja inte helt än men ska träffa Manda iaf, sen får vi se om ja squeezar in nåt mer därimellan, så på måndan åker ja tillbax hit upp e de tänkt :)

Först ska ja bara klara av veckans intensiva pluggande, både i skolan o hemma men de ska nog gå bra :)

"that's what yo get for waking up in Vegas" (Katy Perry)
hihi blev lite mycke vegas igår om man säger så, mer om det i veckan då de blir mer vegasplugg hela veckan x)

Men nu ska ja käka kvällsmat :) gott me knäckemacka :D

Gokväll, o glöm inte att kolla på Robins vid halv tio ikväll ;P
Kram o Puss
Maja





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0