Ung o sänkt

Vet inte om de e dagen efter som spökar eller bara nedstämdheten som ramlat över mig.

Fredag o Lörda va jättebra dar, kul me skola, bra träning, idol, Timo på P3, SOL, gratis lunch o FEST :P

Gjorde jättegod kladdkaka, va jättedukti :D
haha, och asså att man kan va så himla snurri av två cider hihi (visserligen va ju en 7,0 :O)
Första gången ja hade klackskor sen jag skadade mig, de gick bra men ONT gjorde de, e ju inte van.
strul me åldersgränser blev de förstås men emelie lyckades snacka oss ur den situationen så vi slapp bli utkastade :)
Sen blev de partaj, fan va mycke folk de va, helt sjukt många med tanke på att de va innan löning.
Dansade mycket, hittade en danspartner, trevlit :P
Hem ganska tidigt, va hemma vid två.

Idag vaknade jag trött o illamående vid tio, sov vidare o kom ur sängen först en stund efter tolv.
Ja fixa mat o de blev två matlådor.
sen blev de plugg
Så till ICA, hata handla, blir allti så paranoid när ja handlar för ja tänker allti "men har ja råd?..."
Sen laga mera mat, kyckling :P gott, blev fyra portioner ris o åtminstone fem-sex portioner me kyckling, bra!
Sen plugga lite till

Så nu sitter ja här, lyssnar på deprimerad musik o har ont i huve, e så trött att ja nickar till o så trött på att aldri komma nånstans me pluggandet, eller iaf aldri få känna att man gjort nåt bra innan man kommer på att man har tre grejer till som går åt pipan.

aja blir säkert bra med tiden...

Har lyckats me nåt idag iaf, har ju matlådor till hela veckan nu :P
Ska fixa resten av pluggandet nu, behöver skriva lite på brevet, men blir nog mest för hand ikväll så ja får nån idé, helt tom i huvet när ja sätter mig me de vid datan så måste pröva nya metoder.

Ha de bra
KRAM
Maja

"På andra sidan jorden, på andra sidan stan
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig

Här finns så mycket vackert som jag inte kan se
Jag drar mig sakta undan och solen följer med
Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det"

(Melissa Horn - En famn för mig)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0