Plugghäst....

Tjabba Tjena Hallå ;P

Maja har funnit för en stund hur man släpper stressen, man andas ut.

Fan att det kunde va så enkelt xD

Man planerar, man följer sin planering och man försöker att andas ut och slappna av mitt i kaoset och vet ni det fungerar faktist, trodde jag inte det skulle.

Idag har jag känt mig lugn och harmonisk, jag har sluppit magvärk och total trötthet och ändå har jag hunnit:
10 sidor i boken
Glo på Engelskauppgiften och lugna ner mig på den
Göra spanskaläxan (ja för nu har vi spanska med :O)
göra klart arbetet om favvisdestination inom Europa som ska in på Fredag
:D
Sedan har jag oxå varit hos Jenny o haft pyssel o myskväll där hann jag med:
Sy ihop hålet i tröjan
Laga klart min favvisvante :P
Göra en möjlig men jobbig planering angående geografiplugg
Träna spanska uttal

Nu ska ja snart sova, och imorgon blir det
7 sidor i boken
GYM
avtämning angående Engelskan

I skolan ska vi dessutom starta vårt stora projekt och delas in i grupper imorron, yey, spännande!

Snacka om pluggis!

Ska göra ett tydligt schema angående julklappsfix med och en tydlig budget för december, det blir kul men det gör jag en annan dag :P

Måndag och Tisdag var jag hyperstressad och fick inget gjort alls, jag hade bara ont i magen o grät så de va väl lite därför jag bestämde mig för att det inte bara kunde va så, utan att de måste finnas en lösning.
hihi gjorde om stresstestet ja gjorde i September, då fick ja 170, vilket är hög press nu fick jag 220, behöver jag säga mer då ;P

Har dessutom mått dåligt över gamla spöken som inte vill lämna mig, saker som bara inte går över, jag kommer inte komma över dom, det är bara att inse det men det skulle vara skönt att bara vara över det, att känna att man inte hade något ouppklarat att man inte mådde dåligt över det varje dag o så men de e så de är o ja så kommer de väl va då, suck.

#GÄSP# dax att sova ;P
GONATTKRAM
MAJA

Maja saknar hemma massa :( wihi, bara 4 intensiva veckor kvar nu...


"I could feel it go down
Bittersweet I could taste in my mouth
Silver lining the clouds
Oh and I
I wish that I could work it out

And the hardest part
Was letting go not taking part
You really broke my heart
Oh
(...)
I wonder what it's all about

Everything I know is wrong
Everything I do just comes undone
And everything is torn apart"
(coldplay ♥)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0