Vi är idioter....

"Du sa rädslan den går över
Men den där oron stannar kvar
Den gör mig tveksam när du behöver
Snabba avslut, snabba svar
Du sa rädslan pendlar långsamt för oss

Mellan äkta och falsk
Mellan sanning och lögn
Vi är idioter

Du sa rädslan den går över
Men den där oron stannar kvar
"!

fick Kents nya skiva av pappa i födelsedagspresent, den e såååååååååå bra :)

♥♥

fick även Melissa Horn senaste skiva, haha, pappa e synsk!

Jag började lyssnna på den för en vecka sen o så har han vart på konsert med henne o tyckt att hon va bra så då la han me den oxå xD tycker de e lite kul att jag får skivan jag just har blivit fullständigt frälst av utan att ens ha sagt nåt om det till honom xD

Lustigt sånt därt :P

Annars brukar man få säga all info innan han vet svaret :

"men va vill du ha nu då?"
"jo de e ju några som släppte nytt nu 6 november"
"hmmm vilka kan de va nu då"
"men du vet ju vilka de e, du köpte ju boxen till mig förra året"
"jaha, då kollar ja upp de då"

hihi, pappa frågar ja svarar o ja får de jag bett om, så brukar de funka inte att pappa e synsk...

Idag har ja köpt ljuslyktor på indiska, dom e fiiina :P o värmeljus för ja kan ju inte använda doftljusen för ja e allergisk :(
Så har suttit här me tända ljus sen fem i eftermiddas, har inte rört mig nåt särskilt, har inte pluggat som ja borde, har skrivit julkort o lyssnat på kentplattan om o om igen samtidigt som ja sett på TV...
Har nästan skrivit klart julkorten nu :P men har tappat bort en del adresser sen förra året så de blir att gräva lite :P
hihi De blev ett kort över men ja köpte ju bara 16 stycken o ja har 16 kuvert men 17 julkort :O aja whatever...

Maja e trött o seg, vill inte gå å lägga sig, vill inte gå upp imorron vill ingenting mer än att vara hemma i min mysiga lägenhet o bara mysa o förneka att man måste plugga, gud va jobbigt de e att tappa plugglusten såhär...
Trött på det nu...Känns inte som att den här månaden kommer bli särskilt kul, mer intensiv än nånsin, o ja vet ju hur ja brukar klara intensivitet i december...inte bra, lär ju ligga stenförkyld på julafton om ja inte aktar mig, måste verkligen se till att försöka varva ner o försöka börja sova igen, vore ju inte helt fel :P
Ska nog skita i ekonomin lite oxå, bara leva istället för att bekymmra sig o stressa upp sig över den, när alla räkningar (5000) e betalda så har ja 7000 kvar till 17 januari, på de ska de gå 4500 i räkningar i början av Januari, o så ska ja äta o fira jul med....okej jag förstår jag stressar visst inte upp mig i onödan 2500 spänn som finns över till att leva fram till 17 januari eller nej 25 januari ju för fan, SUCK va illa, ja måste sätta mig ner o planera men fan ja pallar inte o ja tänker INTE ta av resekontot, ALDRIG, dem 12000 ja får i bidrag o lån 25 januari kommer va hett eftertraktade men vänta, oj ja glömde får ju 2500 till precis innan jul,puuuuuuuh, amen då e de ju lugnt xD fan va man kan hetsa upp sig i onödan då, då blir de nog tillome lite över :D

Trött på att stressa upp sig på allt, trött på allt just nu.

Samtidigt för första gången nånsin, MYS med jul utan stress just nu, bara julklappsstress som hägrar men annars så har de inte varit någon stress men julbak o julhandel, har bara vart myyyyys :) men nu måste ja fan sova, ska ju ha två presentationer på känn imorron, gällar att va lite halvpigg då iaf...
Men efter imorgon då kommer de va lite lättare att gå i skolan eller ja ja ska ju fortfarande leda ett projekt och plugga geografi o spanska....intensivt!!!

Dax att sova nu då, yey...
Gonatt
KRAM
Maja
GO' JUL ;P
Saknar min sötnöt till kisse... han önskar glad första advent iaf ;P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0