Uppdatera

haha, vad bra man e, försöker skriva mycke o ofta men får inte så ofta varken ork eller tid,

är rätt trött nu och ska snart gå å lägga mig.

Igår var en totaljobbig dag,
jag sov nästan ingenting för det första, jag var sååå trött o snurrig hela dan.

på morronen hade jag på mig min fiiina FallOutBoy-mössa för sista gången som jag haft i två år för jag tog av mig den när jag cyklade i slutet av backen upp till stuvsta, när jag kom upp på perrongen och hade tatt min metro insåg jag det hemska, jag hade bara vantarna och tidningen i handen, ingen mössa, har letat och letat har cirklat runt i Stuvsta och tillome frågat TVÅ gånger i spärren men mössan är borta och jag måste helt enkelt acceptera att en av mina käraste ägodelar är borta men kommer alltid att hoppas varje gång jag cyklar den där turen till o från tåget på att den ska dyka upp, jag saknar min mössa, den är så speciell FÖR MIG.

var sjukt stressad och arg på tåget, sen vart de FULL buss :) yey älskar de xD, bara att ta på hörlurarna å höja ljudet.
Sen kom nackvärken och huvevärken, vid lunchtid hade jag spränghuvevärk o va svimfärdi, bara att stoppa i sig två panodil och genomlida resten av dagen.
jag var så borta och ofukserad, alla foderstater var som bortblåsta, glömde bara bort allt. hade väl vart okej om inte de varit den nya tjejens första intryck av mig, helstressad o totalborta.

fick iaf veta att jag ska åka på tysklandsresan :) kommer väl förhoppningsvis inte bli döstressit men med tanke på hur de brukar vara så.

idag har varit en mycke bättre dag :)
imorron blir de tufft :P ska va ensam lillenpersonal (lillskansenpersonal) och djurvårdaren ska jobba från 7-18:30, blir nog mest tufft för henne. ska försöka hinna med äppleintag och yoggi-mellis men vi får se hur de blir ;P ska ju komma ihåg de me.

är två dar in på mitt sexdagarspass, fyra kvar :P, längtar till Torsda, då ska ja klippa mig, har sjukt svårt att bestämma mig dock, ska ja ha lugg eller snelugg, lugg blir nog snyggast men orkar ja me de :P vi får se!
kort blire iaf ,minst 20 cm ska bort :D ska bli sååå skönt :)

Hoppas alla ni har de bra, har faktist 3 fasta läsare nu, :D xD.

Nu ska ja gå å lägga mig, massvis med saknarkramar från MAJA :)

imorron blire kontraktskrivning på lägenheten som ja ska hyra i sommar :) ska bli kul att se hur de ser ut o sen kul att träffa en ny person :) blir rolit :)


och haha, tänk att man kan träffa en snygg o trevlig kille på tunnelbanan som avslutar samtalet med en kram å sen vsiar de sig att han självklart har flickvän, men kan ju va kul iaf om vi skulle bli vänner, han verka va en helgrym person :D

Anonym
2009-05-24 @ 19:32:17

Tyskland:)

Och nej, jag är inte alls avundsjuk på att du har lägenhet och jobb och allt sånt. Inte alls.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0