trötthet

jag är så trött, har tänkt att ikväll ska jag skriva men asså orkar ju aldrig, nån som vet hur man bloggar i mobilen, hmmm man kanske skullle börja twittra istället XD

man blir trött av att jobba, imorron blire upp vid sex o hemma vid åtta :) då kommer jag vara megapigg x)

AF e fixat iaf, känns skönt :) jättetrevlit :)

ser på melodifestivalen eller eurovision heter de väl, mycke knäppt mycke bra. imorgon vet jag vad som vinner (Amanda du kan väl messa de imorron ;P)

jag kan inte stanna uppe så länge, ska ju upp imorron med :P

ska sluta skriva nu, har förresten kanske hittat boende för juni och juli, vore ju kul att få bo lite själv o dessutom centralt med cykelavstånd till skansen.

men nu ska ja ägna mig åt tven :P

favorit då, den som just va :P
Arasch och Aysel med always. underbar, fast sverige e oxå bra, får se vad som vinner, gillade schweiz grymt mycke, men dom kom ju inte vidare :( man kan inte få allt :P

gonattKRAM, Maja.
saknar o älskar er, men är så glad på jobbet, så var inte oroliga, jag har det underbart men saknaden skär!!!
ha det bra.
kram å puzz ;P
manda
2009-05-17 @ 11:20:11
URL: http://amandaplace.blogg.se/

saknar dig vännen..

bara du mår bra där du är..

å de vet ja att du gör.. =)

puss love




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0