"Ta den i munnen morfar" xD

jag älskar mitt jobb, jag kan inte berätta vem morfar är men jag kan berätta att man måste mata honom iaf, flera gånger om dan, han e jättesöt å han ser ut som en gammal gubbe :) nu har han fått ett syskon med som vi kallar mormor, är underbart kul varje gång man hör orden "jag ska mata morfar" eller som rubriken säger, vi garva så vi tjöt xD

Det händer så mycket på skansen, idag va de ju som bekant syttonde maj (sjuttonde maj) så de va massa norskar i folkdräkter som gick omkring överallt. så himla kul, vilken grej :P
Sen träffa ja Lia på bussen oxå, :O har inte träffat henna på TVÅ år men ändå kändes det som om ingen tid hade gått, jättehärligt.

men nu ska ja gå å lägga mig med min bok, jag har köpt twilight fast på svenska men hatar titeln, men den va billigare:P får köpa den riktiga boken senare :P har läst massa på pendeln o på lunchen, är helt fast, så fort ja e klar ska ja se filmen å sen ska ja köpa nästa bok :)

Ha de bra, gonattkramar
Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0