Helvete....

Dumma försäkringskassan, skulle ju fått mina pengar igår eller idag, men dom e inte där än...
hoppas de kommer imorron :S...

Helt ur fokus idag, så trött å fel. har gjort saker som jag ångrar nu, blir så arg på mig själv hela tiden.
Varför har inte jag nåt jobb på gång, varför har inte jag gått vidare, varför vågar inte jag, gaaah...

Ska ut å springa lite nu, ska köra ut lite tidningar åt brorsan som är sjuk denna vecka (de e hans jobb).
Blir nog bättre då, jag mår ju bra, jag kämpar på. motvinden drog in i mig idag bara, de blir bättre snart.

Kram Maja.


Saknar nån vid MIN sida, saknar att ha en så nära vän, saknar kontakt, saknar att ha någon som man alltid kan ringa no mather what, saknar att inte vara själv....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0