tlött...

feber idag då, låg däckad från halv fyra till halv sju, tog mig ut vd elva i förmiddas å åkte med lite frossa med bussen till AF, sen vidare till flempan o hämta passet på vägen passa ja på att fixa Euro med å ja hade tänkt o smita förbi stuvan å träffa lillkusin men tyckte inte de va schysst o förkyla honom å dessutom hade min frossa blitt värre så jag satt kvar på pendeln o sen åkte ja hem :P

väl hemma lyckades jag laga mat iaf, helt borta när ja gjorde de men ja fixa iaf o steka fiskpinnar (!) o koka lite mackaroner o grönsaker :P sen blev de bara att lägga sig, sov inget men vila iaf. vid tio i fem kom ja på att sex and thecity började snrt så ja drog på TV:n :) å tänkte ja men ett avsnitt, en halvtimme sen går ja å handlar xD
"å nu drar vi igång ett litet maraton å kör tre avsnitt på raken av sex and the city" , så ja blev kvar till halv sju xD
så efter att ha bölat en lite stund så gick ja iaf å handlade (Carrie flyttade, allt gick åt helvete o hon flytta hem igen) de vart lite mycke med tanke på att jag ska flytta i höst, kan inte riktigt komma över de o vet att det kommer bli ännu mer tårar den dagen de väl e dags MEN jag vet att det kommer vara värt det, jag kommer klara det :D

sitter nu å slurpar i mig det sista av min cider, va ju tvungen att lyxa lite nu när lönen kommit :P
å så e de missommar imorron, så ja ska laga lite go mat å dricka lite mer cider :P jag skaförhoppningsvis städa lite å packa men har ja frossa så får de bli sängen o mat :P

önskar ja orkade ställa mig o diska, har inte kunnat göra de på tre dar nu, känns som de bara blir mer å mer :/

E iaf ledi imorron, sen blire fem dar på rak, åker onsda kväll vid kvart över sju, e hemma vid tio o åker vid sex på torsda morron (som sagt :P) aja blir säkert bra, bara jag blir frisk så NU ska ja sova!!!

Gonattkramar
Maja
saknar er, hur ska jag kunna lämna allt, det kommer bli otrolit svårt, men de e bara två år, sen tänkte ja ju jobba i sydamerika efter de xD haha högt flygande planer där xD aja blir som sagt säkert bra o jag kan ju komma hem ibland! :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0