oj då

Va visst längesen man skrev :P

SORRY ;P

ser lite halvt på allsången nu, inte så intressant när man hört allt idag :P
Så underbart väder just nu :D älskar det, härlig dag förutom att vi fick lyssna på måns Hope and Glory 7 gånger idag xD
Fast när anders övade entrén tio gånger i rad igår höll man ju på att garva ihjäl sig :P

Älskar att jobba på skansen, fan kan inte säga det för ofta :D

Imorron ska jag hemåt då, å sen direkt pang på till Tyskland :P
lite småstressad nu men kom på att jag ju måste skriva, den sista chans ja får, sen kan ja inte skriva på en vecka ju så måste passa på.

Nu tänkte jag dock återgå till packandet :P så jag hinner klart innan morden i midsomer börjar :D, ska bli grymt kul att se igen, inget skriker mer sommar än det :P

ha de bra, vi skrivs efter Tyskland!

Massa kram
MAJA :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0