ensam

ensam på midsommar :(

aja nån gång ska man ju va de med :P

ska laga lite go mat :)

de blir: färskpotatis, köttbullar, tortellini, dill, gräddfil, lax o efter de jordgubbar o glass :) o så självklart cider till maten :)

jag har tatt de jag allra helst vill ha o skippat nubbe, gräslök, sill, rödbetssallad o allt sånt äckel som jag ändå inte äter :P

ska koka potatisen snart, ska städa lite till först o ringa hem.

hade åkt hem om jag inte hade blitt sjuk o om inte banverket bestämt sig för att bygga dygnet runt ute hos mormor o morfar vars hus ska rivas i november, kändes rätt onödigt att åka hem då om man ändå bara e sjuk å inte kan fira midsommar en sista gång på den platsen man alttid firat det men aldrig kommer att få göra igen :(

känns tråkigt att de ska flytta, men man kan inte bo 100 meter från ett dubbelspår som massvis med tåg ska gå på, det va helt okej med ett spår men två, det blir så mycker mer trafik, bara massa slam, slam, slam :/

synd att vi inte fick veta att i julas blev den sista jul vi firar där, även om jag kände det på mig så trodde jag inte att det skulle ske...

aja, nu ska ja ringa o väcka mamma :P (lyckas alltid med de :P)

ha de bra, KRAM Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0