lonely

Tråkit att va ensam idag, men förmodligen bäst för omgivningen, hehe

Mår bättre, klarade att ta mig till Apoteket o köpa hostmedicin, mmmmmmmm, noskapin :P
Mer panodil införksaffades oxå då ja spenderade fyra dagar med maxdos i helgen o början av veckan xD

Men idag har ja inte tatt nån :P bara hostmedicin :P

E trött men ska jobba imorron, e inte i form för att gå upp vid sex men jag orkar fan inte va hemma feberfri o pigg en hel dag till i onödan xD

Missade AF idag, vakna vid nio, kom på de vid halv tio, bara att ringa o avanmäla xD
äsch har en underbar handläggare så de e lugnt, imorron ska ja bråka med försäkringskassan som helt plötslig från ingenstans fått för sig att mitt datum e den 28 så jag har ansökt fel i mitt aktivitetsstöd xD, men hallå, de har ju funkat att ha olika datum sen januari, varför inte NU xD, ORKA, o sen har CSN kollat upp mig o insett att jag enligt FK o AF ska få ersättning till mars nästa år och nu måste jag prata med dom och försäkra dom om att så inte e fallet, först måste jag dock fixa ett intyg om det från AF OCH prata med föräkringskassan >_<
men hallå xD sån jävla röra de blev då, ORKA!!!!

haha, de löser sig :P de gör de allti på ett eller annat sätt.

O ja ska hem på Månda eftermidda, kommer hem vid åtta :D
Ska va hemma TVÅ hela dar, åker inte igen förän den 6 på morronen :D
Så jag HOPPAS att mina vänner kan ses, skänninge marken den 5 e fastställt men jag vill ha nåt mer, med resten, med de andra, de som jag inte tror läser min blogg :P, jag ska iaf skicka ett masssms NU :P

Ha de bra
KRAM Maja

Vi ses den 5 Manda, kan knappt vänta ;P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0