HAHA

Lite gladare nu, dock bitter, hade verkligen velat gå på allsången idag, de va min sista chans :/

Har sett på TV massvis idag såklart :P

En allmän röra på förmiddan, har ingen aning om vad jag såg..de va runs house maraton å typ cold case blandat med öhhh...minns inte...jo top design haha...

Under kvällen har ja sett top design (igen), bones, Allsången/Paris new BFF xD, Room Raiders 2.0 xD och så vidare.
haha, i Paris BFF va de en tjej som hade hoppat av college o slutat sitt jobb för att vara med å hon e med i finalen nu xD, men seriöst e inte de en lite stor risk att ta, lixom hallå, no brain xD
Och Room riders 2,0 hahahahaha, seriöst hon smsar dom å frågar saker så hon slipper elimnera dom av konstiga anledningar eller nåt sånt och ja de va de som va 2.0 >_< xD

ja ska föröka sova ikväll o imorron ska ja försöka diska LITE, hela diskbänken e full, har haft feber sen i Söndas lixom >_< ORKA....
Skönt att ja ska va hemma imorron även om jag missar bockkastreringen, hade vart intressant :P
Å hemma på Torsda med, men Freda jobbar jag om jag inte har feber eller fått andra direktiv av läkare (om jag mår värre imorron åker jag fan till danderyd o får ut stark hostmedicin o starka febernedsättande xD)

Gonattkram
MAJA



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0